niedziela, 15 września 2013

Retro





22 komentarze:

  1. Dziękuje kochana:) Ty również pięknie wyglądasz i masz ciekawy styl :) Zachęcam do przejrzenia moich stylizacji na blogu z poprzednich postów :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana stylizacja..aczkolwiek jestem totalną przeciwniczką papierosów :)

    Na szczęście w tym przypadku dodaje Ci to seksapilu :)

    Dziękujemy za odwiedziny, tylko prosimy nie zostawiaj linków :) Zawsze bez większych problemów trafiamy do osób, które zostawiły komentarz :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam link, ponieważ prosiłyście, żeby wklejać jesli ktoś ma konto w google +. Pozdro XD

      Usuń
  3. świetna stylizacja:) dzięki za odwiedziny!pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie niezła wersja retro! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania całe pudełko z biżuterią :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, ale torebka mi sie nie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci ze po te torebke szłam do SH (wracałam się) tylko dlatego ze w innym SH kupilam te piękne buty za 10 zł i pasek za 20 gr z serduszkiem a torebka jest w serduszka, jednak na tych fotach wygląda słabo, w rzeczywistosci jest fajniejsza. Mogłam ją czymś wypelnic do zdjęć to by lepiej wyglądała :)

      Usuń
  6. Niezwykle oryginalna stylizacja! Wyglądasz ślicznie kochana! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja :) Buty boskie...

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem co chciałaś powiedzieć poprzez komentarz "cóż za każual xD" , ale dziękuję za ten komentarz i odwiedziny mojego bloga ;)
    lubię retro, ale raczej w bardziej minimalistycznym stylu ;)sukienka sama w sobie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój komentarz miał pozytywny wydźwięk XD a to w grochy to nie sukienka, tylko kombinezon :p

      Usuń
    2. o faktycznie. tak czy siak wygląda naprawdę fajnie ;)

      Usuń
  9. swietny kombinezon, troszke zdynstatnuj sie do dodatkow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaja u Ciebie byt wiele ciezkosci

      Usuń
  10. świetny zestaw !!!!! pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw w klimacie retro :-) Śliczne buty :-)
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry design sukni bardzo ciekawe zestawienie czerwienie z czernią w dobrych proporcjach, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry design sukni bardzo ciekawe zestawienie czerwienie z czernią w dobrych proporcjach, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  14. kobieta z klasą :) bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  15. niezla z ciebie laska :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)