niedziela, 20 października 2013

czerń biel złoto







7 komentarzy:

  1. no bejbe, slicznosci, tutaj mmi sie wsio podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szlak, ale jesteś ładna ;) ja bym do tego założyła biały luźny top, bo nie przepadam za falbankami ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Very cutee! Take a look to my blog.Kiss.
    www.andreaswag.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połaczenie! Wyglądasz znakomicie:)
    obserwujemy?

    Mam do Ciebie prośbę - możesz kliknąć na moim blogu w widget VINTED? Będę bardzo wdzięczna:) Jest to dla mnie bardzo ważne <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Megaaa! Bardzo mi się podoba! Sexi i z nutką sportową :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale jesteś śliczną dziewczyną ;-)
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Bardzo mi się podoba Twój blog i zostaję dłużej :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)