niedziela, 6 października 2013

GEOMETRYZM


  W sztuce jak i w architekturze, zawsze wprowadza atmosferę porządku i opanowania.  Kiedy mam ochotę zastosować go w stroju, czuję się bardziej poukładana, co wpływa pozytywnie na moją koncentrację. Do takich stylizacji świetnie nadają się intensywne kolory.  Jako podstawę stroju założyłam czarną, ponadczasową sukienkę, uszytą kiedyś na miarę dla mojej cioci, po której odziedziczyłam ten niezastąpiony w wielu sytuacjach element garderoby.  Zwróćcie uwagę na jej krój. Nie jest to zwykła sukienka, posiada marszczenia przy biodrach, stójkę oraz srebrny zamek błyskawiczny (tył) dzielący moją sylwetkę na pół. Zasada trzech kolorów, jest powszechnie znana, zwłaszcza w stylizacjach retro, gdzie elegancja idzie w parze z umiarkowaniem form. Do plastikowej torby włożyłam mniejszą, w tym samym kolorze, by stworzyć motyw ukazujący przestrzeń.
  Buty, w kolorze turkusu, do tego turkusowa bransoletka i kolczyki również zawierające ten kolor, kontrastują z jaskrawą magentą. Żeby nie było zbyt poważnie, jako dodatek, dołączyłam naszyjnik, zrobiony z pomalowanych lakierem do paznokci małych nożyczek 






 




4 komentarze:

  1. piękne buciki :* zakochałam się.
    Kiepsko się czyta przez czcionkę i czarne tło, proszę to prędko zmienić bo mam zamiar często wpadać :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow swietny naszyjnik :) bardzo originalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)