czwartek, 23 października 2014

Na jesienny spacer

Zainspirowała mnie niezwykła kolekcja obszernych, swetropodobnych, różowych kurtek, zaprezentowana w 2013 roku, której autorem jest projektant mody damskiej w firmie MaxMara, Philli Wood.




SKLEP PHILLI'EGO WOODA



MOJA PROPOZYCJA

Zestawiłam obszerny, różowy sweter, prawdziwy hand made z Nepalu, ze wzorzystymi rajstopami oraz lakierowymi sandałami, podobnymi do tych, w których Philli Wood wpuścił swoje modelki na wybieg, do tego dla ożywienia jednolitego swetra, założyłam kolorowy szalik. W którym możemy dostrzec róż, czerwień oraz fiolet w takim samym odcieniu jak w przypadku rajstop i kilka przeszyć w kontrastującym kolorze turkusu.



Oraz wersja na ulice w zestawieniu z innymi butami oraz torebką z futrzastymi kuleczkami


Stylizacja idealna na jesienny, suchy dzień.


 SWETER - PACHAMAMA
RAJSTOPY - NABYTE W MARKECIE
LAKIERKI - KUPIONE W JEDNYM Z BOUTIQUE'ÓW NA MALCIE
SZARE BUTY - EMU
TOREBKA - NO NAME
SZALIK - PER UNA

12 komentarzy:

  1. Karola, wyładniałaś bardzo! Ciąża i małżeństwo Ci służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważnie, ale kapitalnie wyglądasz! Fajne połączenie energetycznych barw i ten sweter - perełka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter robi wrażenie :)
    Wspominałaś o obserwacji :) z miłą chęcią zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w pierwszym looku nie pasuje zestawienie rozu z czerwienia (kwestia gustu!), a drugi jest super w moim odczuciu:) ten sweter musi byc cieplutki..... *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for following dear! i just followed you back! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwone buty masz niemal identyczne jak z wybiegu :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. odważny look. sweter ma fajny,energetyczny kolor.
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)