sobota, 15 listopada 2014

NEONOWE FUTRO



Pokazywałam Wam już mój camelowy, wełniany płasz i futro w panterkę. Teraz kolej na moje ulubione nakrycie wierzchnie... NEONOWE FUTERKO <3


 Kolorowe futra są modne już od jakiegoś czasu, jednak rzadko kto je nosi. Ja zdecydowanie należe do grupy tych odważniejszych dziewczyn, które nigdy nie bały się modowych wyzwań i już w podstawówce  pytali czy reszta rodziny jest zdrowa na umyśle XD. Poskładałam kilka zdjęć do kupy, aby pokazać Wam które spośród milionów futer najbardziej mi się podobają. W pierwszej kolejności podoba mi się to niebieskie, na drugim miejscu zielone.




Dla siebie wybrałam jednak mój ulubiony kolor - różowy, w dodatku w neonowym odcieniu ^^
Oto ja w moim ulubionym futrze, które połączyłam z leginsami kupionymi na dziecięcym w Pepco i sportowym obuwiem:














 Uwielniam je i czuję się w nim jak ptak z ulicy sezamkowej, a mój mąż mówi że to moje futro to najpaskudniejsza rzecz jaką w życiu widział XD



 P.S. Nie jestem gruba, jestem w 8 miesiącu ciąży ^^

Jenovia Dżemson ^^

55 komentarzy:

  1. Twarz i brzuch <3 Mi jednak kolorowe futra nie leża :P Wolałabym neonową skórzaną kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na 8 miesiąc ślicznie wyglądasz :) i taki mały brzuszek masz.
    Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja.
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful pictures, great stuff

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hello lovely, very good idea, these beautiful, I really liked the color !!!!

    http://www.sibaritismosdeinma.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne futro. Wybrałaś wspaniały kolor. idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Lubię eksperymenty z modą, również w takim wydaniu, jednak bardziej ciągnie mnie do bardziej stonowanych rzeczy ^^

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi beautiful,
    I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to, I’ll come back for sure.
    Would you like to follow each other on GFC and other social media?
    Let me know and let’s keep in touch love <3
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing pictures!
    I love fur jackets so much!
    Started following you :)

    XO IMKE

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygladasz!!!! mily brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 miesiąc ciąży?! To wyglądasz świetnie:)! A mnie się futro podoba,mężowie tacy są, że rzadko kiedy lubią coś, co jest inne i wyróżniające się :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tym futerku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cool outfits<3

    have a great day!
    keep in touch:)
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne futro,. bardzo ładnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. futerka są dla ciebie stworzone! Wzdycham do tej fioletowej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bardzo oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no właśnie zauważyłam że w ciąży jesteś:)
    życzę dużo zdrowia:))

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz! cudowny futrzak !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice leggings :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dopóki futra są sztuczne, to bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. love the colours of the fake fours! x

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam na konkurs promujący blogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. So awesome! Nice post.

    ps; I'm now following you on GFC . I hope you can follow me there too (if you haven't yet). Thank you! xx

    Garcondaily.com - Mens Fashion and Lifestyle Blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pasuje Ci te futro :)
    Ojej w takim razie życzę dużo zdrowia dla mamusi i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fabulous post and photos!

    I am following you now on GFC, I hope you'll follow me back if you haven't yet. :)

    LIKE BEAUTYEDITER.COM ON FACEBOOK
    FOLLOW BEAUTYEDITER.COM ON BLOGLOVIN

    OdpowiedzUsuń
  25. Szaleństwa w kolorach i fakturach nigdy nie za wiele :) Miks wyjątkowy ;)

    Obserwujemy z przyjemnością :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj :) bardzo lubię futerka, Twoje ma odważny kolor i jest Ci w nim fantastycznie! całe zestawienie bardzo mi się podoba, wyglądasz ślicznie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing photos!
    Would you like to follow each other?
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam takie samo futerko:D tez nie dlugo pewnie zrobie z nim zdjecia:D jest genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  29. im your new follower by gfc. love this post! this fur coat its amazing :)

    great blog

    Givemeurdream Blog
    Givemeurdream Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorowe futro to jest to!!

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. great post!

    http://thedaydreamings.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  32. not a fan of neons but your picks are charming!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny BLOG
    Zapraszam do mnie --> http://adorableblogg.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I really like these kind of coats unless they go to far. I love your pink one.

    Tracy @ Sunny Days and Starry Nights

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! 8 m-c? Ja przy takim terminie wyglądałam jak szafa 3-drzwiowa ;) Pięknie! I nie ukrywam, że odważnie ;)
    Obserwuję! Zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem w szoku, że musisz się przed czytelnikami z ciąży tłumaczyć :P Poza tym, piękne futerko! Sama bym chciała takie mieć, ale ja w nim wyglądałabym raczej śmiesznie. Nie ta figura i raczej nie miałabym go do czego włożyć. Ale i tak bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardziej taka kokieteria niż tłumaczenie :D zresztą chciałam się tak niby skromnie pochwalić dzidziusiem :D

      Usuń
  37. Kazałam uszyć sobie takie różowe futerko na Studniówkę czyli dobrych... 7 lat temu. Od tego czasu siedzi sobie w szafie.
    Chyba czas je odświeżyć!
    Zainspirowałaś mnie!
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz cudownie jak na 8 miesiac :) gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  39. u look amazing! uwielbiam futrzaki
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. jej uwielbiam taki kolor :D a Twój mąż się nie zna :P futro jest zarabiste :P
    co jak co, ale na 8 m-c to nie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie, kolory przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję dzieciątka! :)
    I fajny look :) Śliczny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)