środa, 17 grudnia 2014

LIEBSTER BLOG AWARD I PREZENTY ŚWIĄTECZNE


Zostałam nominowana przez Doll Eyes do Liebster Blog Award. Jest to zabawa mająca na celu promowanie blogów, które się dopiero rozkręcają, tak jak mój blog. Osoba nominowana odpowiada na zadane jej pytania, nominując potem kolejne 11 blogów i zadając swoje 11 pytań.

 ODPOWIEDZI NA ZADANE MI PYTANIA :             
1.       Twoje ulubione perfumy to...?
Dalimania by Salvador Dali, Gucci II, C-Thru Pearl Garden. 
2.       Czy masz markę kosmetyczną, której asortyment najbardziej do Ciebie trafia?
Herbalife, Ives Rocher, Eveline, lubię też kosmetyki z Rossmanna. 
3.       Gdybyś miała do wyboru dowolne miejsce na Ziemi, to w którym zamieszkałabyś na stałe?
Tu gdzie mieszkam – Lublin ^^ a próbowałam już paru innych.
4.       Największy bubel, jakiego kiedykolwiek używałaś
Krem do rąk Cztery Pory Roku, Seboradin Lotion to włosów (miał być odbudowujący, nic nie odbudował, resztę zmienił w susz O.o ), nabłyszczacz do włosów firmy Joanna (przetłuszcza włosy).
5.       Gdybyś miała opisać swój idealny plan na weekend to jakby on wyglądał?
Dla mnie idealny weekend to dobrze zaplanowany weekend. Potrzeby jednak zmieniają się w miarę osiągniętych celów. W tym momencie marzy mi się śnieżny weekend w Kazimierzu Dolnym z moim mężem, naszą nowonarodzoną córeczką Polą i psem Gretą.
6.       Kto jest Twoim największym autorytetem?
Cenię wielu ludzi za różne wartości ale nie mam konkretnej osoby którą bym stawiała nad innymi.
7.       Peeling mechaniczny, czy enzymatyczny?
Dla mnie wskazany enzymatyczny (cera tłusta, naczynkowa) jednak mam manię oczyszczania skóry i używam do twarzy:
Codziennie:
- preparatu do codziennej pielęgnacji z grubymi ziarenkami ścierającymi + czymśtam co ogranicza wydzielanie sebum
2 razy w tygodniu:
- peelingu enzymatycznego, który nakłada się na noc zamiast kremu
Co tydzień:
- drobnoziarnistego peelingu cukrowego, który akurat jest przeznaczony do ciała. Z jego użyciem robię sobie kilkuminutowy masaż twarzy.
Oprócz tego używam maseczki peel off głęboko oczyszczającej i od czasu do czasu glinkowej rozgrzewającej.
8.       Twoje najprzyjemniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Wiatr na twarzy, gdy tańczyłam kręcąc się w koło z rozłożonymi rękami. Była pełnia lata. Pamiętam, że miałam na sobie piękną sukienkę i pewnie dlatego tak świetnie się czułam ;)
9.   Czy są rzeczy, które drażnią Cię dzisiaj w blogosferze?
Drażnią to za dużo powiedziane ale wielce zaskakują mnie blogerki które pytają o wzajemną obserwację w odpowiedzi na mój komentarz w którym napisałam im że właśnie zaobserwowałam ich bloga O.o
10.  Czy starasz się zdrowo odżywiać i jak to u Ciebie wygląda?
Staram się zdrowo odżywiać, pozwalam sobie jednak na słodycze i niezdrowe przekąski od czasu do czasu. Zdarza mi się również stołować w McDonaldzie. Na co dzień jednak jadam ciemny chleb razowy bez konserwantów, dużo bananów, wędlinę kupuję surową dojrzewającą. Kanapki smaruję białym serkiem kanapkowym, od czasu do czasu prawdziwym masłem. Kupuję prawdziwy miód z polskiej pasieki, który nie posiada na opakowaniu informacji, że jest zlewką z krajów unijnych, bo to znaczy że jest bezwartościowy i sztuczny (mówiła Kasia Bosacka  w programie Wiem co jem) Jem dużo warzyw, dużo sałatek oraz rybek z puszki: szprotki, tuńczyk, łosoś – dwa ostatnie wyłącznie w wodzie lub sosie własnym. Nigdy nie używam tłuszczu z mięsa usmażonego ani nawet upieczonego. W mojej kuchni znajdzie się coś takiego jak makaron bezglutenowy. Jadam kaszę gryczaną oraz podroby. Moja kuchnia jest urozmaicona, używam dużo przypraw. Gotuję obiady mięsne, rybne, drobiowe, warzywne na zmianę. Często jadam owoce morza. Kupuję ryż pełnoziarnisty brązowy. Jajka jem przeważnie od szczęśliwych kur, używam mąki kukurydzianej. Bardzo rzadko cos smażę, mięso jadamy pieczone lub duszone – przeważnie jako sos Boloński. Zimą używam warzyw z mrożonek oraz puszek – ich jakość jest wyższa niż świeżych w markecie, a tam jednak przeważnie robię zakupy. Staram się również jadać owoce oraz bakalie jako przekąskę.
11.   Co wyróżnia Twoim zdaniem Twój blog od pozostałych?
Staram się aby jeden post zawierał w sobie kilka różnych elementów np. moja stylizacja + inspiracje + recenzja jakiegoś kosmetyku. Nie dodaję krótkich postów, bo uważam że to mało ciekawe. Jeśli recenzuje kosmetyki to przynajmniej 3 w jednym poście. Mam dużo do powiedzenia i podzielenia się, dlatego moje posty są długie, jednak staram się pisać jak najmniej o sobie. Nie piszę jaka była pogoda gdy poszłam na zakupy, tylko robię zdjęcia zakupów + nagłówek: MOJE ZAKUPY. Staram się dodawać więcej zdjęć niż treści, bo wiem że wiele osób woli przeglądać posty niż je czytać.

BLOGI KTÓRE NOMINUJĘ:

MOJE PYTANIA:
1. Dlaczego założyłaś bloga ?
2. Jakie prezenty lubisz dostawać ?
3. Co nosisz w torebce ?
4. Jaki kosmetyk kolorowy lubisz najbardziej ? (makijażowy)
5. Poleć 3 ulubione kosmetyki.
6. Srebro czy złoto ?
7. Co sądzisz o umieszczaniu muzyki lecącej „w tle” na blogu ? Umilające to czy męczące ?
8. Ulubiona marka odzieżowa a może nawet kreator mody ?
9. Jaką modę bardziej czujesz – zimową, letnią, czy „sezony przejściowe”  ?
10. Czy wychodzisz z domu bez makijażu ?
11. Ulubiony element garderoby/dodatek ?


______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________
 ! ! OSTATNI DZWONEK NA KUPOWANIE PREZENTÓW ŚWIĄTECZNYCH ! !




Pozdrawiam,

Jenovia Dżemson ^^

74 komentarze:

  1. Ogromne gratulacje!

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobała mi się Twoja odpowiedz na 10 pytanie :) Ja odpowiedziałabym podobnie, z tym że nie jem owoców morza i mój chleb nie jest tak zdrowy jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seboradin Lotion z czarną rzepą miałam i także uważam, że to bubel nad bublami - przetłuszczał włosy, śmierdział i nic więcej nie robił ;)

    P.S. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze z takich pytań mozna wiele dowiedzieć się o autorze bloga:)
    Co do kosmetyków to tez uwazam serie Seboradin za idealne wysuszacze włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluje i zycze dalszych sukcesow w prowadzeniu bloga i zdobywania jak najwiekszej ilosci zwolenniczek mody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne wspomnienie z dzieciństwa :) Dziś ruszam po prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czytało się Twoje odpowiedzi, podoba mi się Twoja świadomość konsumencka w przypadku wyboru produktów spożywczych, dziś mało kto docenia tak kiedyś popularną na polskich stołach kaszę, a to błąd.
    p. s. Od lat mówię, że jak będę miała kiedyś córcię dam jej na imię Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zabawa jest świetna, równiez brałam w niej udział a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie znam Twoich ulubionych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne wspomnienie z dzieciństwa ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem do rąk 4 pory roku to także dla mnie bubel :)
    Pisałaś, że obserwujesz, niestety nie widzę Cię w obserwatorach :( Jeżeli możesz zrób to jeszcze raz, a zaraz się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja odpowiedź na 11 pytanie to nie wiem czy akurat taki atut:) Mi też czasami zdarza się dodać posty typu 3 w 1, ale raczej sporadycznie, bo uważam, że wtedy całość jest niespójna.
    Tak samo natomiast odpowiedziałabym na 5 pyt. z tym, że ja bym wyjechała z synkiem i z mężem i też do Kazimierza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze jeszcze nigdy nie byłam w Lublinie:-p mam nadzieję, ze kiedys uda mi się dojechac,pozdrawiam, fajny pomysł na post:)
    zapraszam do mnie, moze wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już na szczęście prezenty kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wspomnienie z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. również obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na kupowanie?! Ja to już mam zapakowane i gotowe do wręczenia:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji :) Z Seboradin mam balsam do włosów wypadających, jestem ciekawa czy coś zadziała w kwestii wypadania :)
    Prezenty na szczęście już mam kupione :) Muszę tylko je jeszcze popakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie podobno jeśli chodzi o wypadanie to znam kogoś kto używał serii przeciw wypadaniu włosów ale dla mężczyzn i ponoć zadziałało ale do tego dochodziły jakieś ampułki też.

      Usuń
  19. Również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kapcie z Angry Birds mnie bardzo rozśmieszyły. ;) Takie zabawne. Ogólnie to mnie mikołaj chyba nie zaskoczy w tym roku. :c
    Masz może ochotę na wspólną obserwacje? O ile mój blog Ci się spodoba.

    Pozdrawiam w ten zimny wieczór, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero zaczynam zajrzyj prosze :)
    obserwujemy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  22. ♡ ja chciałabym zamieszkać w Hiszpanii :D dobrze, że przypominasz bo sama muszę dokupić jeszcze prezenty dla rodziny! :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nominacji. :)
    Ja jeszcze nie wiem jakie prezenty kupić na święta.. Może twoje pomysły mi się przydadzą. ;)

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Great selection! In the meanwhile, wanna follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a great weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na konkurs świąteczny na mojego bloga!
    Do wygrania bardzo ciekawy zestaw, a trzeba odpowiedzieć na jedno pytanie:
    Co wprowadza Was w świąteczny nastrój?

    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nawet gdy zaplanuję weekend, i tak wszystko się zmieni, więc wolę tego nie robić ;P

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham ten award xx mozna sie wiele dowiedziec ☻

    Blog super , obserwuje x
    WESOLYCH SWIAT ! ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ <---- ZAPRASZAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. również obserwuję, będę wpadać i zapraszam do mnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Peeling powinno stosować się do grubości skóry.
    Ja mam grubą skórę cera naczynkowa i używałam enzymatycznych.
    Jak się okazało mogę używać też innych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Bajkowe wspomnienie z dzieciństwa :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje kochana! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta!
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdrowe odżywianie to podstawa wbrew pozorom. Dzięki niemu ma się więcej energii, motywacji do działania oraz dobry humor. Ważne są też pory posiłków, wielkości i ilość porcji. Gratuluję nominacji :D Pozdrawiam :P

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję nominacji :))
    ciekawe opcje na prezent :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! Ciekawe pytania i miło się czytało.
    Też bardzo lubię kosmetyki z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice post.
    *new follower in the blog
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  37. Z autorytetami mam chyba tak samo. Cenię różnych ludzi, ale zdanie żadnego z nich nie jest dla mnie wyrocznią. Lubię sama wszystko przemyśleć ;-) A Lublin to miasto mojej młodości i dobrze mi się kojarzy (UMCS) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Do tego nie ma co się wzorować na własnym autorytecie, bo można w końcu zatracić siebie.

      Usuń
  38. Dziękuję za odwiedziny + również obserwuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię tego typu posty, można wiele dowiedzieć się o autorze bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. hello, but more interesting products have loved

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na szczęście mam już wszystkie prezenty kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  42. podobnie jak Ty staram się odżywiac zdrowo, ale pozwalam sobie na smakołyki - nie można przesadzać;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że naprawdę pilnujesz zdrowego odżywiania. Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  44. też uwielbiam perfumy Gucci i C-thru :)

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję nominacji i życzę dalszych blogowych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny post ♥
    wesołych świąt
    mogłabyś kliknąć u mnie w poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałabym odwiedzić ten Twój Lublin, tyle dobrego się o nim nasłuchałam. Pozdrawiam:)
    lifegoodmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post + ja również obserwuję ♥
    Merry Christmas ;3

    OdpowiedzUsuń
  49. pomysly swietne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję nominacji! Ciekawe odpowiedzi.

    Wesołych Świąt! Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję nominacji! Szczerze mówiąc mnie też denerwuje coś typu: obs za obs? albo f4f?. To od razu świadczy o tym, że ten ktoś chce byś go obserwowała a sama nic nie będzie u Ciebie patrzeć. Szkoda mi takich ludzi.
    Pozdrawiam
    Emila
    http://darknessandlightnessorbrightness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję. Śliczne zdjecie z rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawe propozycje na prezenty :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawie odpowiedzi ;)
    bardzo mi się tu u Cb podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. Ja również uważam, że krem do rąk Cztery Pory Roku, to straszny bubel. Teraz używam tylko Dove i jestem jak na razie zadowolona.
    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne prezenty! :)


    Zdrowych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak nabłyszczacz do włosów firmy Joanna :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)