środa, 14 stycznia 2015

MIĘTOWE FUTRO W ROLI GŁÓWNEJ

1

W pierwszym zestawie miętowe futro, które jest tutaj gwoździem programu połączyłam z leginsami w tym samym odcieniu. Jeśli ktoś nie widział, to tutaj jest odnośnik do moich zdjęć w podobnym zestawie, tylko neonowo-różowym, który dodawałam jakiś czas temu:  >NEONOWE FUTRO< 
Stylizacja, którą tu widzimy jest od stóp do głów miętowa, kolor cytrynowy – najlepszy przyjaciel mięty, stanowi tu akcent kolorystyczny, natomiast złoty szal razem z czarnymi geometrycznymi elementami biżuteryjnymi są nawiązaniem do motywu zdobiącego leginsy. Do tego zestawu świetnie wyglądałyby również płaskie, sportowe buty w kolorze mięty bądź czerni.



Druga stylizacja to typowy styl glamour. Mała czarna z fioletową biżuterią stanowią bazę tej stylizacji, natomiast futro ma tu za zadanie przyciąganie uwagii i nadanie temu eleganckiemu zestawowi krzty ekstrawagancji.




Piękne złamane kolory, takie jak w tym wypadku mięta, świetnie się prezentują z motywami zwierzęcymi: zebrą, panterką, czy też żyrafą. Pozwoliłam sobie na połączenie naszego futra z klasyczną, brązową panterką oraz motywem przypominającym skórę gada – który wytłoczony jest na leginsach.


Pozdrawiam,

Jenovia Dżemson ^^

54 komentarze:

  1. Uwielbiam kolor miętowy:):):)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne to futerko ,najbardziej podoba mi sie 3 zestaw
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/walentynki-tuz-tuz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię mętowy kolor w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W trzeciej stylizacji tylko i wyłącznie rękawiczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najbardziej podoba mi się jedynka i dwójka, ale nie wiem czy panterka i mięta tak dobrze by razem wyglądały. A legginsy z pierwszego zestawu <3

    Ps u mnie nowa wiec zapraszam serdecznie :) [www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko z małą czarną komponuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwójka dla mnie rewelacja :) Z pierwszego najlepsze szpilki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zestawienia. W pierwszym chetnie bym sie pokazala :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestawy super, ale takie futro raczej tylko dla szczupłej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor miętowy bardzo lubię, ale nie koniecznie futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Futerko ala ciasteczkowy potwór, czemu nie? :) Kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw :) te buty w panterkę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się stylizacja z sukienką. Legginsy noszone jako spodnie jakoś do mnie nie przemawiają. Bo to przecież nie spodnie i chyba bliżej im do rajstop czy męskich kalesonów.
    PS. Mój Mąż mówi na takie futrzaste sweterki "yeti" :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi podoba się zestaw 2 i 3 :) sukienka czarna śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zestawy - dla mnie dwójka. Taka bardziej konserwatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię mięte ale znów nie przepadam za futrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarąbisty miętowy kolor i buty w tym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te propozycje ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 zestaw najlepszy

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne futro. Najbardziej podoba mi się w czarno-fioletowym stonowanym zestawie, jak silny akcent.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miętowy to świetny kolor, futerko jest śliczne i dobrze wygląda w każdej pokazanej stylizacji <3!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Futro fajne ;-) Mam sweterek wyglądający podobnie - też taki włochaty w zbliżonym kolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudne to futro! Bardzo mi się podoba. :)
    Jednak moim zdaniem wygrywa zestaw nr 2.

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie najbardziej odpowiada wersja druga ;)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  25. super inspiracje;)

    co powiesz na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć kochana♥
    www.similarose.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Miętowy kolor to jeden z moich ulubionych, a jeszcze futerko w tym kolorze? Cud miód! Genialna całość! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne stylizacje. Szczególnie pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne stylizacje!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga
    PS cudowny szablon ♥
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę prześliczne stylizacje,futerko jest świetne i oprócz tego bardzo podobają mi się te miętowe szpilki ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. wybacz mi, mam nadzieję, że nie urażę, ale Twój szablon jest aż za nadto minimalistyczny... Wiem, że jest teraz na to moda, ale biel bije po oczach i jest strasznie biednie :) Za to nagłówek prześliczny.
    Co do stylizacji... Nie lubię miętowego, ani futer, a połączenie tych dwóch rzeczy... No cóż, totalnie nie moja bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię biel. Mam zamiar w nowym mieszkaniu urządzić cały salon tylko i wyłącznie na biało.

      Usuń
  31. Zapomniałam dodać, że bardzo podoba mi się zestawienie kolorów w stylizacji nr 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie śliczne futerko *.*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i poinformuj nas na blogu, na 100% się odwdzięczymy :) http://it--makes-me-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  34. zaczynają się miętowe szaeństwa :D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne futerko :) pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe połączenie. Uwielbiam futerka, zawsze wyglądają dobrze w stylizacjach :) Stylizacja nr 2 idealna <3 Obserwuję
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Uooooh, zestaw dwa genialny!
    :D

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Karina i Dawid z www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny ten futrzak i bardzo odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajne zestawy stworzyłaś. Na prawde super prezentuje się te futerko ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię kolor miętowy ale akurat w tych zestawieniach nie przypadł mi do gustu, jakbym miała jednak wybrać to wybrałabym numer 3:)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie to wygląda na takich zdjęciach, ciekawa jestem jak prezentowałoby się na jakiejś osobie. Często rzeczy na wieszaku wyglądają całkiem niekształtnie, a po przymierzeniu okazują się naprawę ciekawie. Niestety często działa to też w drugą stronę. :D

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się relacja z koncertu Rafała Brzozowskiego. Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam miętę!:) Szczególnie wiosną i latem :) W zasadzie każda z Twoich propozycji to takie stylizacje, które bym ubrała:)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)