sobota, 3 stycznia 2015

RECENZJA PRODUKTÓW DO WŁOSÓW FARMONA Z LINII RADICAL

FARMONA RADICAL SZAMPON DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH I WYPADAJĄCYCH ZE SKRZYPEM POLNYM
Cena: 10 zł
Dostępność: Wszędzie
Charakterystyka: gęsty, ziołowy szampon do włosów, LINIA CZERWONA
Specyfiki: skrzyp polny, prowitamina B5, inulina z cykorii
Moja ocena: BARDZO DOBRY EFEKT

Używam dopiero drugiego opakowania tego szamponu, mogę więc ocenić jedynie efekty które widać od razu. Jest dość wydajny, ma fajną gęstą konsystencję, co nie jest częste wśród polskich szamponów ziołowych. Jak na razie mam zamiar go używać przez najbliższe kilka miesięcy, bo mgiełka z tej samej linii, jak napisałam wyżej - w ciągu roku pozwoliła mi zapuścić ładne, zdrowe włosy, co zauważam ja i moi znajomi. Producent twierdzi, że szampon ma prócz regeneracji zapobiegać wypadaniu włosów, czyli wychodzeniu włosów z cebulkami – zobaczymy wiosną :D


FARMONA RADICAL, MGIEŁKA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH I WYPADAJĄCYCH
Cena: 7,50 zł
Dostępność: Wszędzie
Charakterystyka: woda w sprayu, pachnąca trawą, LINIA CZERWONA
Specyfiki: skrzyp polny, prowitamina B5, zielona herbata, inulina z cykorii.
Moja ocena: DOBRA

Siostra odżywki o której napisałam wcześniej, a jednak dużo lepsza w aplikacji, bo się nie pieni. Włosy rzeczywiście są po niej mocniejsze i przestają się łamać w połowie, z czasem przestały się więc puszyć od połowy swojej długości w dół, a końcówki poszczególnych pasm znalazły się w końcu na równym poziomie – słowem, włosy ładnie mi z jej pomocą odrosły i są dużo ładniejsze niż rok temu, a tyle mniej więcej zajęło mi testowanie tej mgiełki. Musze jednak zaznaczyć że używając jej nie używałam równolegle szamponów ani odżywek do spłukiwania zawierających silikony, moje włosy po umyciu i WYSCHNIĘCIU, a przed aplikacją mgiełki były golutkie i niepozapychane silikonem, a zatem dobrze przygotowane na wchłanianie wartości odżywczych.


FARMONA RADICAL, ODŻYWKA WZMACNIAJĄCO – REGENERUJĄCA W SPRAYU DO WŁOSÓW CIENKICH I DELIKATNYCH 
 Cena: 7,50 zł
Dostępność: Wszędzie
Charakterystyka: pieniąca się zielona woda w sprayu, pachnąca trawą, LINIA ZIELONA
Specyfiki: kwiat lipy, skrzyp polny, kolagen, keratyna, ceramidy i inutec
Moja ocena: DO NICZEGO 

Kosmetyki z tej serii darzę dobrą opinią i wciąż ich używam, jednak nie darzę ich zaufaniem odkąd napotkałam ten produkt – zieloną wodę w sprayu. Nie jestem w stanie ocenić skuteczności tego produktu, ponieważ zanim popryskam nią 30% moich włosów, zmienia swoją konsystencję z płynu w pianę, co utrudnia aplikację na resztę włosów. Prawda jest taka że żadna z nas jej odpowiednio nie przetestuje, póki producent nie zmieni taktyki aplikacji i nie stworzy np. odżywki w kremie o tym samym składzie.



FARMONA RADICAL KURACJA S.O.S. DO WŁOSÓW SUCHYCH I ŁAMLIWYCH (ODŻYWKA DO SPŁUKIWANIA)
Cena: 4,50 zł
Dostępność: Wszędzie
Charakterystyka: malutka odżywka do spłukiwania, LINIA ŻÓŁTA
Specyfiki: kiełki pszenicy, owies, skrzyp polny, olej awokado, ceramidy i initec
Moja ocena: DOBRA

Odżywka do spłukiwania niestety z SILIKONEM. Mimo tego godna polecenia, bo można ją stosować na tak zwane specjalne okazje od czasu do czasu, gdyż jak to zwykle bywa z odżywkami na bazie silikonu efekt gładkich włosów jest natychmiastowy, jednak wchłonięcie przez włosów substancji odżywczych praktycznie uniemożliwione przez silikon, który zapycha ich łuski. Włosy po niej WYGLĄDAJĄ  na zdrowe, a dodatkowym plusem idącym w parze jest bardzo niska cena i bardzo małe opakowanie – a to drugie to istotny atut bo małe łatwiej schować np do pudła z kosmetykami na specjalne okazje, gdzieś obok tzw. „maseczek na randkę”. Właściwie nie dałam tej odżywce szansy, bo używałam jednocześnie mgiełki regenerującej i nie mogłam stosować jednocześnie niczego z silikonem ale nie skreślam jej i myślę że warto jeszcze dać jej szansę jako produktowi do codziennego użytku, chociażby dlatego że zawiera ciekawe składniki i dużo dziewczyn bardzo sobie ją chwali.


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson ^^

44 komentarze:

  1. nigdy nie slyszalam o tej firmie :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile mgiełkę wzmacniającą bardzo lubiłam, to szampon był dla mnie zbyt obciążający

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post xx Check out my new blog post! I'm in need of some followers, thank you! X http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko szampon :) Strasznie mi plątał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great review dear!!!! Sounds like a really amazing product! :)))

    love lots,
    TIn

    mypoeticisolation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt wydaje się być bardzo OK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam mgiełkę wzmacniająca, jeśli stosuję ją dłużej to zawsze zauważam wysyp baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam tylko tego szamponu, ale również uważam, że jest bardzo dobry. ;)

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z tej serii miałam tylko wcierkę, ale nie byłam z niej jakoś szczególnie zachwycona :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam szampon :) Bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, muszę wypróbować, zwłaszcza na puszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Radical jest bardzo dobry. Moja mama stosuje Radical w wersji aptecznej (białe opakowanie) i jest zadowolona, bo zahamował u niej wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecano mi kiedyś tę serię, ale w końcu jej nie kupiłam, a na wypadanie włosów pomogły mi inne specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez nigdy o nich nie slyszalam ;)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie , ale wydają się być Ok :D

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W życiu nie widziałam ale chętnie będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wiele dobrego słyszałam o szamponie, że faktycznie włosy przestają po nim wypadać, aczkolwiek mnie odstrasza zapach i nie mogę się przemóc :P

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś ten pierwszy szampon i był genialny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tą firmę : ). Na sobie jak na razie przetestowałam tylko odżywkę do włosów suchych z linii czerwonej ale chętnie też sięgnę po szampon i mgiełkę : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyyle razy zastanawiałam się czy nie kupić kosmetyków z tej linii ale chyba tym razem się skuszę, wszędzie szukam ratunku na wypadające włosy http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam szamponu i sprayu do wlosych suchych i łamliwych, rewelacji nie ma ale traedii również nie ;D myślę ze po duższym stosowaniu efekt bedzie bardziej widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. moim włosom radical nie służy

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Radical, niedrogi a działa cuda :)
    Będę Cię odwiedzać, do poczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej firmy :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. o lubię szampony tej marki i zaciekawiła mnie ta mgiełka wzmacniająca jak wykończę swoje obecne będę mieć na uwadze dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ten szampon kiedyś miałam i był całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie słyszałam o tych kosmetykach ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach ale jeszcze nigdy ich nie uzywałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam tę mgiełkę z czerwonej linii i u mnie nie sprawdziła się tak dobrze jak u Ciebie. Miałam wrażenie, że moje włosy były bardziej suche niż zanim zaczęłam jej używać.
    Szampon też miałam ale za nic nie potrafię sobie przypomnieć czy byłam z niego zadowolona, muszę go znowu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe produkty! Moim włosom przydałaby się jakaś regeneracja, więc być może dokonam zakupu tych kosmetyków :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak tak, to jutro lecę kupić ten szampon! Strasznie mi wypadają włosy i szukam czegoś, co na nie podziała. Obym się nie zawiodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie słyszałam o nim nigdy xD

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie wcierki i lekkie ziołowe odżywki w sprayu do włosów :) kusiła mnie ta z radicalu jednak z tego co sobie przypominam alkohol w składzie mnie odstraszył.

    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szampon faktycznie gęsty i wydajne, ale rozejrzę się jeszcze za mgiełką... dzięki za podpowiedź... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam ten szampon i mgiełke również, podobno miało to zagęścić mi włosy lub sprawić by nie wypadały ale jakoś chyba sie tak nie stało. Możliwe że z mojej winy bo używałam tego "w kratke" ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam mgiełkę wzmacniającą do włosów wypadających, byłam z niej bardzo zadowolona, niestety ostatnio ten produkt zaliczam do zapomnianych i stosuję go gdy mi się przypomni :P Kiedyś włosy wychodziły mi garściami, ale teraz jest o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey love your blog.
    follow each other ?? would be really great.
    I follow you. Please follow me back. -Grace

    OdpowiedzUsuń
  38. Looks like great products :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja na swoje włosy to już nie wiem co nakładać. Próbuję teraz Green Pharmacy ale czy pomoże? Mam nadzieję!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak do tej pory skrzyp uzywalam jedynie w tabletkach na wzmocnienie od wewnątrz włosów i paznokci, może czas i na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja słyszałam dużo dobrych opinii, teraz testuje mgielke wzmacniającą, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)