poniedziałek, 16 lutego 2015

! HIT 2014 – PASTELOWY PŁASZCZYK !



  Po raz pierwszy pastelowy płaszcz pojawił się na wybiegu w latach 50', a jego projektantem był  Christian Dior. Ostatnimi czasy to cudeńko zagościło również na wybiegach współczesnych projektantów, wiosną 2014 oraz jesienią tego samego roku. Można powiedzieć że jest to absolutny 

!  HIT 2014  ! 



Najpopularniejsze kolory to pąsowy oraz lazurowy. Można również spotkać płaszczyki w odcieniach mięty, żółci i fioletów. Jeżeli jeszcze go nie kupiłaś, rozejrzyj się po wyprzedażach kolekcji zimowych, może uda się go dostać za grosze !^^ Ja jeszcze go nie nabyłam, jednak jest on moim priorytetem na wiosnę! Myślę, że postawie na cukierkowy róż,a jak tylko  uda mi się go kupić, od razu się pochwalę!
Poszukując zdjęć pastelowych płaszczy natknęłam się na coś pięknego:


Oto model zimowego płaszcza w sam raz dla mnie. Delikatny w dotyku, ekologiczny kożuszek o żywym, cukierkowym kolorze. Jakby stworzony dla lalki Barbie. Do tego futerkowy kołnierz nadający nutę damulkowatości. Cudo ! ^^  <3  !

[_____________________________________________________________________________]
          
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i polubić  ! ^^


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson ^^

26 komentarzy:

  1. Ja nie lubie pasteli wogole, na sobie, najbardziej pastelowym kolorem jest dla mnie biel, ecru i beż;) i taki plaszcz moglabym sobie kupic ;) ale w gruncie rzeczy bardziej ciesza mnie i moje oczy ubrania wiosenne...zwlaszcza ,ze w koncu wraca lekko hippi :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pastele :) i ciuszki a paznokcie w szczególności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice coats.. Beautiful colors..
    New blog post
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/you-are-what-you-listen-to.html

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam chodzić w płaszczach pastelowych nie koniecznie ale ten miętowy mnie urzekł
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nice coats, i love the light green
    i am following your blog, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisuję na listę "to buy" na te lato :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam pastele:) Płaszcz super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już dośc zimowych ubrań... chcę już nosić takie pastele!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie się zgadzam, dla mnie takie płaszcze również są hitem, co widać także w moim ostatnim poście:p
    Zapraszam do mnie,
    www.cinnamontherapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie to na kims wyglada. Ja czulabym sie przebrana :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten błękitny to mój zdecydowany faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię pastele, niestety pastele nie przepadają za mną i muszę stawiać na żywsze kolory, ale, płaszczyk bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  13. U kogoś jak najbardziej, natomiast u siebie, zdecydowanie nie. Źle bym się czuła w pastelowym natężeniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorki fajne, ale ja się lepiej czuję w ciemnym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten trend jednak zdecydowanie wolałabym nosić go wiosną niż zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały i orginalny . Czekamy na stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Idę złożyć zapotrzebowanie do męża :D Cudowne te płaszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie pastelowe kolorki :-) niebieski jest zdecydowanie w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pastelowe kolorki to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pastele, jednak przy płaszczu, kiedy ma się dzieci- średnio się sprawdzają :) Poczekam, aż moje dziewczynki podrosną :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna inspiracja! Kocham takie pastelowe kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)