piątek, 6 lutego 2015

WALENTYNKOWE PREZENTY DIY

______
365 <3


Ciekawym prezentem z okazji Walentynek jest słoik wypełniony miłosnymi cytatami bądź autorskimi wyznaniami na każdy dzień, przez cały rok.

SKŁADNIKI:
- duży szklany słoik
- miłosne cytaty/wyznania
- confetti w kształcie serduszek

SPOSÓB WYKONANIA:
Treści wydrukuj, potnij na małe karteczki, zwiń i umieść w słoiku razem z confetti.

_______________________________________
MIŁOSNA PRZEKĄSKA DLA MĘŻCZYZNY

    Boczek i mężczyźni to połączenie bardzo trafne, bowiem większość mężczyzn boczek wręcz uwielbia. Dlatego dobrym pomysłem jest wykonanie prostej przekąski z boczku.  Mimo iż tłusty i niezdrowy, raz w roku na pewno nie zaszkodzi. ^^


Wystarczy podłużne plastry boczku ułożyć w serduszka i zapiec. ^^

________________
LIST W BUTELCE

   Jeżeli posiadasz  zakorkowaną, pustą butelkę, możesz ją wykorzystać do stworzenia oryginalnego prezentu walentynkowego.



SKŁADNIKI:
- butelka z korkiem
- kartka papieru
- wstążka
- sznureczek
- pudełko na butelkę
- gazeta lub papier ozdobny
-taśma klejąca
-zapalniczka
-klej

SPOSÓB WYKONANIA
Na kartce napisz list, zostawiając dookoła duży margines (4-5 cm). Kartkę przypal dookoła zapalniczką, usuń spalone kawałki, następnie zwiń kartkę w rulon. Wstążką zwiąż rulon i zamocuj do niej sznureczek, który będzie przymocowany do korka. Aby to uczynić, należy zrobić w korku dziurkę gwoździem, wlać do środka klej typu kropelka i włożyć do środka sznureczek zakończony węzełkiem. Można sobie pomóc wcześniej użytym gwoździem. Butelkę można podarować w pudełku ozdobionym gazetą lub kolorowym papierem.

ŻYCZĘ POWODZENIA ^^
_________________________________________________________________________

   Jeżeli spędzacie Walentynki w domu, warto zadbać o szczegóły. Oprócz powszechnie znanych serduszkowych ciasteczek, ciekawym pomysłem są saszetki herbaty w kształcie serduszek, oto przepis w pięciu krokach:


     ŻYCZĘ UDANEJ ZABAWY ! ^^
______________________________________________________
______________________________________________________

Jeżeli uważasz, że ten blog powinien mieć szansę wzięcia udziału w konkursie
 BLOG ROKU 2014,

WYŚLIJ SMS    G11324    na numer  7122 
koszt jedyne 1,23 zł
a dochód z głosowania SMS-owego zostanie przeznaczony na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje. 



Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson ^^

34 komentarze:

  1. widziałam już w internecie, że wiele osób sprzedaje te słoiki ale nie warto, lepiej zrobić samemu, podwójna frajda :D herbatkę też gdzieś widziałam i dobrze że przypomniałaś bo chcę zrobić :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne pomysly! A moj facet jest milosnikiem boczku :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój mąż ma urodzinki w walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad zrobieniem takiego słoika się zastanawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post dear!
    Beautiful decor
    New blog post
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/review-beddinginn.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno coś fajnego stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na saszetki herbaty w kształcie serduszek bardzo mi się podoba :) Ale ja jestem leniuszkiem więc raczej się nie podejmę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja i mój Mąż nie obchodzimy walentynek. Takie święto nie jest nam potrzebne do tego, żeby dawać sobie dowody miłości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza druga opcja :D Mój chłopak uwielbia wszystko co z mięsem dlatego na pewno by się z tego ucieszył :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Ja też wystartowałam w Blog Roku, ale w innej kategorii. Chcesz wymienić się sms? Tylko musiałabyś zrobić screena jeżeli zagłosujesz, ja zrobię tak samo. Podasz kod? Mój do B11521 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to wszystko piękne i romantyczne:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja walentynki w tym roku spędzę raczej mało romantycznie :) Idę "na wojnę" ;) Survival 24h :D Trochę inaczej niż większość i już nie mogę się doczekać :) Nie mniej jednak pomysły w poście super i oczywiście oddaję głos na blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły słoik bardzo mi się spodobał:-)Drugim moim ulubieńcem jest list w butelce takie proste a jakie romantyczne:-)
    http://edytaspisak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły na pomysłowe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przekąska wygląda ciekawi, niby zwykły boczek ale fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły bardzo mi się podobają :) na pewno coś wykożystam
    http://paula-style99.blogspot.com/ (zapraszam nowy post)
    Pozdrawiam Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysły na prezenty fajny ten słoik z cytatami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sądzę, że mój luby najbardziej cieszyłby się z takiej przekąski :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Walentynki ... auć. a gdzie ten książe ??? :(

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne pomysły !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. o, słoik z cytatami, coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne pomysły : ) . Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o pomoc : http://lublins.blogspot.com/2015/02/przeglad-ciuszkow-firmy-httpwwwromwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne pomysły. ;) Ten słoik muszę przemyśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne inspiracje, na pewno którąś wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe pomysły :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja raczej nie obchodzę hucznie tego święta, ale lubię z tej okazji upiec jakieś ciastka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten słoik to chyba pomysł wszech czasów, alez ja chciałabym taki dostać <3 http://kasjaa.blogspot.com/
    Kochana chciałabym Cię prosić o pomoc - klik w link przy pierwszym sweterku w moim ostatnim poście, to dla mnie bardzo ważne i będę Ci wdzięczna za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Miło Cię poznać :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne inspiracje ! szkoda, że tak późno trafiłam na Twojego bloga.
    Chętnie te pomysły wykorzystam w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Planuję zrobić taki słoik po prostu tak, bez okazji dla mojego faceta :).
    Myślałam, żeby złożyć paseczki, tam widzę ruloniki... hmmm muszę sobie to przemyśleć wszystko :D!

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)