środa, 4 marca 2015

KORALOWA SUKIENKA W ROLI GŁÓWNEJ

1.
Piękną, koralową sukienkę zimową połączyłam z futrzaną kamizelką w tym samym kolorze. Kolor ten świetnie wygląda z moim ulubionym odcieniem błękitu, jakim jest intensywny szafir (nie mylić z kobaltem). A że dwa kolory to dla mnie zdecydowanie za mało - owocowy akcent dokładnie o barwie dojrzałej pigwy :D

2.
W wypadku zestawu drugiego również postawiłam na trzy kolory. Jeden blady, drugi adwentowy, a trzeci poważny, jednak wszystkie razem tworzą wesołe połączenie




3.
Trzecie zestawienie jest zdecydowanie najbardziej stonowane pod względem kolorystycznym, jednak jak zwykle nie mogłam się oprzeć aby rozpromienić je czymś tak mocnym jak ta złota torebka od Louisa Vuittona, która razem z apaszką tej samej marki tworzą złoty, burżujski klimacik ^^
































[_____________________________________________________________________________]
          
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i polubić  ! ^^


Pozdrawiam,

Jenovia Dżemson ^^

24 komentarze:

  1. Swietny kolorek!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka prześliczna, marzy mi się taka od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nr 2 bardziej przypadła mi do gustu. W pierwszej stylizacji odpychające są dla mnie buty. Wyglądają jak obuwie ortopedyczne albo żelazko. Nie lubię takich.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta sukienka! uwielbiam taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zwłaszcza drugi zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jedna sukienke w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka:)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna sukienka, wspaniale wyglada we wszystkich tych stylizacjach ! ;)

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam buty z 3stylizacji !!! Dlatego bym wybrała 3!!
    Tusia

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka śliczna : uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mnie jakoś nie interesuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna sukienka. Szkoda ze bez dekoltu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie 3 mi sie podobaja, lekko bym musiala kolory do siebie dostosowac (dodatki), jasna sprawa, jest pieknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. the color of the dress is super pretty :)
    my favorite combination is the last one, love those boots <3

    lots of love & happy weekend xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna jest ta sukienka- kolor, fason i do tego dodatki z pierwszej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw nr 3 przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw numer dwa był by idealny, gdyby nie to bolerko, niestety bolerko do mojej figury to nic dobrego, ja bym zastąpiła dopasowaną ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szafirowy kolor :) Fioletowy naszyjnik to RESERVED?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba był też dostępny w sklepie reserved. jest dostepny np tutaj: http://szafa.pl/c13895854-naszyjnik-kolia-fioletowy.html :)

      Usuń
  20. Buty za kolano wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I like so much your stylizations :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)