poniedziałek, 27 kwietnia 2015

GRUNGE^^


Kolorowe grochy. Na jakim tle wyglądają lepiej ?

 na BIAŁYM czy na CZARNYM ? ? ?


Mi w jednym z lubelskich second handów trafił się sweter w kolorowe grochy na czarnym tle i zainspirował do stworzenia stylizacji w grunge’owym stylu, z wełnianą czapeczką, czarną ramoneską oraz czerwoną torebką, będącą prawdziwym vintykiem z lat ’60, który dostałam w prezencie od cioci.




A WY JAK LUBICIE NOSIĆ GROCHY ? ? ? ^^



JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i polubić  ! ^^

Pozdrawiam,

Jenovia Dżemson ^^

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja mająca w sobie urok minionych lat! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że nie mam nic w grochy?

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek jest uroczy!!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieżko wybrać xd pierwsza myśl że na białym.. po zastanowieniu stwierdziłam, że jednak na czarnym. A kiedy miałam to napisać okazało się, že wcale nie jestem tego taka pewna :p chyba na obu kolorach wyglądają dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow makijaż <3 jak najbardziej oryginalny. Uwielbiam, gdy ktoś robi coś w tym guście. Groszki ? Szczerze ? to one nigdy nie wyjdą z mody. Zawsze będą słodkie. Fajne fotki <3 i piękna Ty.
    Obserwacja ? ;) ja zaobserwowałam <3 bo widzę, że warto :*
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. góra extra, dół do wymiany i stylizacja byłaby 100% extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne leginsy w grochy są świetne, pasowały by do Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, ale makijaż najlepszy! Perfekcja 100%!!!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/zebra.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię grochy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)