niedziela, 19 kwietnia 2015

KOLOROWE LEGINSY W ROLI GŁÓWNEJ

Oto moje trzy propozycje różnych zestawów z kolorowymi leginsami w roli głównej. Co sądzicie ? Który najbardziej przypadł Wam do gustu ? :D


1.


W pierwszym zestawie królują różowe frędzelki, natomiast żółta kurtka występuje tu jako akcent kolorystyczny.


2.

W zestawie nr 2 postawiłam na orient. Klimat tworzy szafirowy turban oraz botki w tym samym odcieniu. Orientalizmu nadają również ciekawe okrągłe kolczyki, które nawiązują kształtem do wzoru na leginsach, dzięki czemu przestaje się od wydawać lapidarny i nabiera bardziej wschodnio-folklorystycznego charakteru.


3.
Ostatni zestaw idealnie sprawdziłby się podczas wypadu do klubu, gdzie chcemy być seksowne, co w tym wypadku załatwia nam piękny jaskrawy top, a jednocześnie móc potańczyć – co ułatwią wygodne buty.


JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i polubić  ! ^^

Pozdrawiam,

Jenovia Dżemson ^^

15 komentarzy:

  1. The leggings is so lovely!
    The 1st piece is my favorite...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/04/its-blue-pink-affair.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zestawy:)
    udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe polaczenia :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, tylko niestety trzeba mieć do nich ładną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 ;) bardzo ładny zestaw zapraszam do mnie http://typowblondynka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawy, wszystkie byłabym w stanie założyć :P
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham skórzane ubrania (fascynacja rockiem), kocham też naturalne futra... no, pod tym względem ekologiczna na pewno nie jestem :D Ale wzorzystych legginsów raczej nie noszę. Mam figurę klepsydry i po prostu czuję się w nich niekomfortowo. Co innego lateksowe albo zwykłe, całe czarne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja legginsy toleruję tylko do dłuższych bluzeczek ;) Ale dodatki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie noszę leginsów :) Ale podobają mi się u innych, kolorowe również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie gustuję w takich kolorach, ale kurtka z 3 outfitu bardzo mi się podoba:)
    Również obserwuję!
    Zapraszam: http://ania-sowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zestaw 3 ;) uwielbiam leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)