poniedziałek, 6 kwietnia 2015

TAJEMNICA JENOVII ** prezent dla Was, na Święta :* od Jenovii Dżemson^^

POSŁUCHAJ PIOSNKI DEDYKOWANEJ DLA CIEBIE Z OKAZJI ŚWIĄT JAKO TZW. TABLICZKA CZEKOLADY DO PREZENTU^^
"Święta, święta i po świętach". ^^ - jak to dokładnie nie pozwolili powtarzać, na wczorajszej mszy w kościele.^^
Nie będę się rozpisywać, ani rozdrabniać tego na części pierwsze, tylko dam Wam w całości. Oto już za chwilę mój prezent dla Was z okazji świąt:





ZANIM POZWOLĘ WAM GO ROZPAKOWAĆ...^^

Postanowiłam Wam go podać na pięknej tacy. Taca jest zdecydowanie posrebrzana, a może nawet pozłacana, jeśli chodzi o poziom intymności tajemnicy którą za chwilę zdradzę .Jest to bowiem rodzaj enigmy, to informacja bardzo intymna lub jak kto woli ściśle tajna.^^ Panie w dawnych czasach pudrowały nos tylko w ukryciu, a makijaż stał się popularny w Europie głównie w okresie baroku. Wcześniej był dostępny jedynie dla NAJBOGATSZYCH  z  NAJBOGATSZYCH, bo znany już w Starożytności.[np w Egipcie]. Przeciętni ludzie nie mieli  pieniędzy na robienie sobie co rano makeupu, jak [na szczęście] teraz. Stosowano jednak substytuty i sposoby naturalne, jak np WĘGIELKI DO BRWI - na prawdę stosowano do kresek węgielek. Teraz zresztą też się ich używa ale raczej do kresek kreślonych na papierze. ^^ np u mnie na Artystycznym kierunku studiów. 



W tamtych dawnych czasach, nie do pomyślenia było wyciąganie szminki na ulicy, albo w autobusie {bo nie było autobusów ! ;P}.^^



A TERAZ PRZYPOMINAM O PREZENCIE O KTÓRYM NAPOMKNĘŁAM ;) :



ABY GO ROZPAKOWAĆ ZJEDŹ NA SAM DÓŁ I CZYTAJ OD DOŁU DO GÓRY AKAPITAMI
WÓWCZAS DOWIESZ SIĘ O CO CHODZI Z PONIŻSZYMI PERFUMAMI ^^

POZDRAWIAM, JENOVIA DŻEMSON ^^
_________________________________________________________________

MOJE NAJUKOCHAŃSZE PERFUMY**.

POWYŻSZE ZDJĘCIA MOICH MAKIJAŻY ZERO PHOTOSHOPA! ! !


MÓJ PREZENT DLA WAS POLEGA NA TYM, ŻE ZDRADZAM WAM ZAWARTOŚĆ MOJEJ KOSMETYCZKI !
                       OTO: Wszystkie te produkty polecam bardzo lub nawet B A R D Z O ! ! ! **

Są to moi wybrańcy, których szukałam praktycznie przez całe życie, rzecz ujmując  jako długość istnienia tego aspektu w moim życiu. Od początku, od kiedy zaczęłam się malować wypróbowałam przynajmniej po 10 odpowiedników, a wszystkie kosmetyki dobieram bardzo skrupulatnie. Nie jestem skąpa, ale uważam że gospodarność to bardzo dobra cecha kobiety. Kobieta powinna dążyć do gospodarności i potrafić utrzymać siebie i rodzinę za jak najmniejsze pieniądze, jednocześnie najlepiej jak się da. Gospodarność to cnota, dzięki której uważam się za kobietę wartościową jako materiał na żonę. Czego jak czego, ale gospodarności mi z pewnością nie brakuje.^^ Kiedyś chyba zacznę Wam zdradzać ile z moich ciuchów kupiłam w Second Handzie za symboliczną złotówkę. Myślę, że to moja najlepsza cecha jaką w ogóle posiadam. Jeżeli to czytasz, to na pewno myślisz,  że się trochę chwalę a tak naprawdę chciałam po prostu powiedzieć coś dobrego o sobie.  Bo tak wypada, aby się przedstawić, powiedzieć coś o sobie, coś charakterystycznego, bo to bardzo miłe że ktoś w ogóle to czyta. Dziękuję,

I dzisiaj w moim prezencie świątecznym dla Was, na sam ostatni deserek: 

                            MOJA KOSMETYCZKA DO MAKIJAŻU ROZSZYFROWANA ! ! !

TWARZ:

1.Korektor pod oczy Eveline Art Scenic 2 w 1, korektor rozświetlająco – kryjący
2.Podkład Lirene Shiny touch
3.La Roche -Posay  Rosaliac CC Creme
4.Be Beauty HD pressed powder
5.Essence crystalliced glitter froster for eyes lips and body
6.Brązer Piasek Egiptu
7.Pin Bourjois Cream Blush
8.Essence silky touch blush, koralowy
9.Synergen compact powder by Rossmann

10.Zielony korektor Magic Pen anti redness, Lovely

OCZY:

1.Cielisty cień z drobinkami Secret double effect eye shadow
2.Waniliowy, matowy cień bazowy Sensique trendy colour
3.SEPHORA czarna kredka do oczu
4.Sztuczne rzęsy SEPHORA
5.Klej do rzęs Inglot
6.Eye liner w pędzelku L’Oreal
7.Cielista kredka do oczu Lovely
8.Czarny sypki cień INGLOT
9.Papierowa taśma
10.Krople do oczu Visine Classic
11.SEPHORA brązowa kredka do brwi
12.Tusz do rzęs Eveline Cosmetics megasize LASHES Double Brush - NOWOŚĆ !

USTA




1.Eveline błyszczyk powiększający usta
2.Pomadka cantare colour (koralowa)
3.Ziaja wazelina kosmetyczna
4.Safari trendy colour lipgloss truskawkowy
5.Kredka do ust Miss Sporty (koralowa)
6.Kredka do ust Miss Sporty (różowa)

MÓJ PREZENT DLA WAS POLEGA NA TYM, ŻE ZDRADZAM WAM ZAWARTOŚĆ MOJEJ KOSMETYCZKI !
                       OTO: Wszystkie te produkty polecam bardzo lub nawet B A R D Z O ! ! ! **

22 komentarze:

  1. Pięknie to wszystko wygląda :) I jest kilka moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba żadnego z Twoich kosmetyków nie miałam :) mam ochotę na róż z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze się rozejrzeć za korektorem z Eveline;) Obecnie używam korektora Catrice ale jest już na wykończeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Wydaje mi się, że malując oczy inspirujesz się trochę Amy Winehouse.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezla kolekcja :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne makijaże:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten puder 😊 obserwujemu? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piekne makijaze i ta kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopracowany makijaż :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post :D

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_ obs/obs?

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre kosmetyki są mi znane i również goszczą w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty jesteś piękna ! <3 fajny porządne post ;)
    obserwuję ;*
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. make up full profeska, na propsie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool selection:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że jesteś fanką eveline :) Kurcze mi niestety ich kosmetyki totalnie nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne pudełeczko, zawartość kosmetyczki też niezła. Osobiście używałam kilku z kosmetyków byłam bardzo zadowolona np. Synergen compact powder by Rossmann pamiętam bardzo dobrze ten puder :)

    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją? Daj znać u mnie :)
    http://justaliceworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspinała kosmetyczka ;) musze kilka rzeczy miec ;) http://typowblondynka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)