poniedziałek, 15 czerwca 2015

CZARNA KOTKA W MIEŚCIE

Stylizacja w sam raz na obecną pogodę (w Lublinie) - parno i burzowo na zmianę,
a jednocześnie niedobór słońca, dzięki któremu można w końcu postawić na czerń 
wychodząc z domu za dnia!


Pod spód mgiełki włożyłam czarny, atłasowy gorset z usztywnianą miseczką 
push up. Zdjęcia były zrobione rok temu. Na tych zdjęciach byłam w 5 miesiącu 
ciąży i brzuch  było już bardzo widać, jednak  zestawienie takich krojów,
 ten brzuszek zamaskowało.


Elegancka ale rockowa! Chciałabym, aby w takim stylu ubierały
 się dziewczyny na rockotekę, w moim mieście - Lublinie.
Do takiego zestawu przydałaby się jeszcze parasolka, która nada się 
również na słońce, bo nigdy nie wiadomo kiedy ono wyjrzy i po to też 
słoneczne okulary. Wybrałam zgeometryzowany, koci kształt 
z drobnymi brylancikami. Do brylancików pasują  takie same na obuwiu.
Nity powtarzają się na bransoletce w formie pieszczochy i przy kołnierzyku.
Czerń z czerwienią to dla mnie zbyt pospolite zestawienie, dlatego paznokcie 
i usta potraktowałam odcieniem koralowym, wpadającym w oranż. Zdjęcia 
przekłamują kolor szminki w kierunku czerwieni, rzeczywistość jest
 jednak bliższa paznokciom.


ja mam taką parasolkę i gdybym ubrała ten zestaw dziś, to na pewno bym ją ze sobą wzięła,
:)

__________________________________________________________________

UWAGA OBSERWATORZY!
Jeżeli obserwujesz mój blog, zobacz również mój nowy  
i zaobserwuj^^

8 komentarzy:

  1. WoW! Zadziwia mnie Twój styl :) Z pewnością, gdy spotkam Cię w lubelskich uliczkach spojrzę z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz :) Podoba mi się ta stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. SLICZNIE ! :)

    Pozdrawiam , Klaudia xoxo
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja robi wrażenie,świetna dla odważnych kobiet ;-)

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wygladasz! Pasuje Ci taki look.

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo i seksownie zarazem :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)