piątek, 17 lipca 2015

Brokatowe gogo boots 1960-1970 - gorączka sobotniej nocy XD


fot.: Andrzej Pierzchala


MUZYCZKA:




BROKATOWE GOGO BOOTS 1960 -1970

    Zara - turquoise glitter boots, $ 70


                  
               Saint Laurent Glitter-Finished Leather Knee Boots, $ 1395


Saint Laurent 2014

Saint Laurent 2014

Saint Laurent 


 LAKIEROWANE GOGO BOOTS

                          


             
JEŻELI SIĘ ZDECYDUJĘ NA GOGO BOOTS TO TYLKO BIAŁE 
albo ze srebrnym brokatem! 

a Wy ?


Pozdrawiam, 
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


12 komentarzy:

  1. great post, so gorgeous!


    - www.angelavissers.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie butów tych lakierowanych wybrałabym czarne są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... jakie buty:) super wyglądasz:)
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. tego typu buty mnie zaskakują ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają te srebne Saint Laurenta, ale nawet nie pytam o cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mnie się te czarne ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this pink wig on you. You look great in pink hair. As for the shoes, I really like the glittery pink and silver ones. Great blog dear:)

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa stylizacja :)

    Nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te buty:) Srebrne brokatowe super:)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)