środa, 29 lipca 2015

Steven Meisel - sesja fashion inspirowana malarstwem Gustava Klimt'a

Naczelny fotograf pisma Vogue, Steven Meisel, zainspirował się malarstwem 
słynnego malarza secesyjnego - Gustava Klimta, oto rezultaty:





Pozdrawiam, 
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

________________________________________________________________

UWAGA OBSERWATORZY!

Jeżeli obserwujesz mój blog, zobacz również mój nowy  


10 komentarzy:

  1. świetne są obrazy i bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. funny but cool
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/a-pop-of-colour.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te fotki. Trochę nierealne ale podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że nie jestem fanka Klimta, a nawet pokusiłabym sie o stwierdzenie, że go nie lubię to ta sesja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)