piątek, 28 sierpnia 2015

HISZPAŃSKA CZERWIEŃ





















                                                                                                              

FOT: TOMASZ GORCZYCA

Pozdrawiam, 
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

________________________________________________________________

UWAGA OBSERWATORZY!

Jeżeli obserwujesz mój blog, zobacz również mój nowy  

24 komentarze:

  1. Bardzo ładnie!
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) zdjęcia mi się ogromnie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia <3 Świetna ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie kochana, buty są megaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kurteczka i wspaniałe zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz troche jesienna stylizacja ale kurtka ladna

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja i wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja dość... zwykła. W każdym razie, ja w takich butach zaraz leżałabym na ziemi. Za łatwo się potykam, by wyższe obcasy mieć. Ach, i opieprz fotografa - niech nie robi Ci zdjęć w góry/z dołu, a z Twojej wysokości - wtedy model wychodzi zdecydowanie korzystniej (nie, byś wyszła źle, mówię ogólnie ;P), a samo zdjęcie wygląda bardziej profesjonalnie.
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kurteczka. Lubię taki krój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w czerwieni. Kurtka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień zawsze wygląda idealnie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurteczka. Bardzo podoba mi się to 3 zdjęcie od końca. Takie inne od innych ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. te spodnie są extra:) idealne dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. super! świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)