czwartek, 20 sierpnia 2015

RECENZJA CZTERECH MASECZEK DO TWARZY FIRMY EFEKTIMA

WITAJCIE !!!!! 

Dziś kilka polecanych maseczek do twarzy.

F O T K A     B E Z     M A K I J A Ż U


Aby utrzymać moją cerę w takim stanie jak na powyższym zdjęciu, rozpieszczam moją skórę twarzy min za pomocą maseczek glinkowych. Szczególnie polecam maseczki firmy Efektima. Spośród pięciu rodzajów  maseczek, aż cztery przypadły  do gustu mojej skórze, piąta natomiast nadaje się bardziej dla mojej babci, dlatego czekam aż w końcu ją wypróbuje. ^^




ZIELONA Efektima CLARYFING MASK glinkowa oczyszczająca

glinka porcelanowa, wyciąg z bergamotki i nagietka, D-Panthenol, Veegum HS

według producenta:
dogłębnie oczyszcza
absorbuje zanieczyszczenia
zamyka pory
usuwa nadmiar sebum
zapobiega niedoskonałościom skóry

MOJE ODCZUCiA: Działa cudownie, to jedna moich ulubionych maseczek, które  kupuję regularnie. Świetna na wyjazdy, ponieważ zarówno oczyszcza, jak i zwęża pory, odżywia skórę oraz ją nawilża. Wszystko czego skóra potrzebuje w jednej maseczce. Dobrze radzi sobie z ograniczeniem wydzielania sebum, skóra jest po niej gładka, ściągnięta i matowa.


FIOLETOWA Efektima AGE - PROTECT błotna przeciwzmarszczkowa

SKŁAD: błoto mineralne, wyciąg z orchidei, glinka porcelanowa

według producenta:
biostymuluje komórki
wzmacnia i uelastycznia naskórek
widocznie zmniejsza zmarszczki

MOJE ODCZUCiA: Po regularnym czasie stosowania (około miesiąca) zauważyłam, że rzeczywiście moja skóra wygląda dużo lepiej. W czasie testowania tej maseczki, używałam jedynie peelingu myjącego oraz maseczki peel-off. Po fioletowej Efektimie moja skóra nabrała witalności i sprężystości.

CZERWONA Efektima PEEL-OFF RENEWbłyskawiczna peel-off

SKŁAD: wyciąg z grejpfruta, wyciąg z papai, D-Panthenol

według producenta:
usuwa obumarły naskórek
oczyszcza z zaskórników
wygładza i odmładza skórę działa przeciwstarzeniowo

MOJE ODCZUCiA: Stosowana trzy razy w tygodniu może na dłuższy czas zastąpić kosmetyki do mikrodermabrazji.
Zarówno oczyszcza, ściąga, jak również zdrziera mechanicznie martwy naskórek. Nie zrywa niestety owłosienia, a znam i taką.^^

POMARAŃCZOWA Efektima HYDRO-REPAIRdoskonale nawilżająca

SKŁAD: witamina E, kwas hialuronowy, olejek winogronowy, olejek arganowy, wyciąg z ananasa i mango

według producenta:
zatrzymuje wodę w skórze
chroni przed utratą wilgoci i wolnymi rodnikami
regeneruje
wygładza

MOJE ODCZUCiA: Widocznie odżywia skórę. Nadaje promienny i zdorwy koloryt, zawiera wyczuwalną witaminę C, lekko podrażnia. Nie nadaje się dla skóry wrażliwej. Wiele razy przywracała moją twarz do świata żywych.


Pozdrawiam, 
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

________________________________________________________________

UWAGA OBSERWATORZY!

Jeżeli obserwujesz mój blog, zobacz również mój nowy  

12 komentarzy:

  1. Miałam je :) Najbardziej polubiłam glinkową i peel of :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie świetne :D Żadnej z tych masek nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a te słuchawki to tak w zestawie z maseczkami ;D to biorę wszystkie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zielona jak dla mnie ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe recenzje!
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się czyta Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze tych maseczek. Zaciekawiłaś mnie tą zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe maseczki chce e e e e je :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jenny, bardzo urocze zdjęcie dodałaś, brak makijażu? I tak dobrze wyglądasz :D
    Gdybym miała wybierać którąś z masek przez Ciebie proponowanych, na pewno byłaby to ta czerwona, uwielbiam produkty peel-off!

    Ten żel z biedry o którym wspominałaś, faktycznie jest mega spoko, ale nie byłabym sobą, jakbym nie sprawdzała innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiscie stosowalam maseczke peel-off renew i bardzo przypadla mi do gustu. mam cere tradzikowa, zaskorniki, tlusta i te sprawy. bardzo oczyszcza ale nie przesusza, swietna na wszelkie czarne kropki na skorze;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię maseczki z efektimy. Ogólnie to dobra firma i ma świetne kosmetyki :-D Wszystkie maseczki są bardzo fajne, działają, moja ulubiona to też peel off. Plus za bdb cenę i jakość.

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)