poniedziałek, 31 sierpnia 2015

RECENZJA: Kapsułki nawilżające - Rival de Loop, Hydro Pflegekapseln Ginkgo & Vitamin E






CO TO JEST:
Kapsułki głęboko nawilżające do twarzy. Przeznaczone do stosowania przez okres tygodnia, każdego dnia po jednej.


JAK STOSOWAŁAM:
Od razu zaznaczam, że nie używałam ich tak jak zaleca producent: czyli codziennie przed 7 dni. Użyłam co jakiś czas, średnio co tydzień, czasem 2 razy w tym samym tygodniu. Powodem takiej decyzji jest tłusta konsystencja płynu, który zawiera kapsułka. Moja cera raczej nie poradziłaby sobie z takim natłuszczeniem, jeżeli miałaby pozostać w miarę matowa... 


MOJE ODCZUCIA:
Kapsułki spełniły moje oczekiwania. Rzeczywiście po zastosowaniu widać efekt nawilżonej skóry. 
Kapsułki są proste w użyciu i posiadają przyjemny zapach. Olejek bardzo szybko się wchłania. Stosując 1-2 razy w tygodniu nie zauważyłam rozszerzonych porów, co zwykle bywa skutkiem ubocznym głębszego nawilżania. Po zużyciu opakowania (w ciągu miesiąca) cera rzeczywiście mi się poprawiła i stała się bardziej jędrna. Kupię ponownie i tym razem będę stosować 7 dni z rzędu, tak jak zaleca producent. Kolejny raz rossmann'owskie Rival de Loop okazuje się dobrą inwestycją, a przecież tak niedrogą - stała cena ok 6-7 zł, cena promocyjna za jaką kupiłam produkt przy kasie  2,99zł.

POLECAM !


Pozdrawiam, 
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, DOBRĄ MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

________________________________________________________________

UWAGA OBSERWATORZY!

Jeżeli obserwujesz mój blog, zobacz również mój nowy  


15 komentarzy:

  1. Całkiem fajna opcja, w dodatku za małe pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kusząca cena promocyjna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. cały czas nad nimi się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, chodzę wkoło nich już od jakiegoś czasu i nie byłam pewna, czy się to opłaca. Dzięki za recenzję, teraz pewnie się na nie skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie zastanawialam sie nad ich kupnem :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że kapsułki mają w środku raczej żel. A skoro to jest olejek to ja dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. A często je widziałam i nigdy nie mogłam się na nie zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale możliwe że wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślałam o kupnie *,*
    obserwuję :D
    zapraszam
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kilka razy miałam ochotę na te kapsułki, ale ostatecznie przez zbyt niską cenę rezygnowałam. Widocznie naprawdę warto spróbować:) Jest chyba jeszcze inna wersja w czerwonym opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)