sobota, 19 września 2015

maseczki AA^^moje Ulubione


MASECZKI FIRMY AA
MOJE ULUBIONE^^

GDYBYM NIE DBAŁA O CERĘ, CZYLI MYŁABYM JĄ PO PROSTU WODĄ I MYDŁEM 2X DZIENNIE MIAŁABYM DUŻO ZASKÓRNIKÓW NIE TYLKO NA NOSIE ALE NA POLICZKACH... ŚWIECIŁABY MI SIĘ CAŁA TWARZ, MIAŁABYM PRAWDOPODOBNIE OD CZASU DO CZASU PRYSZCZE Z BRUDU I WYGLĄDAŁABYM NA WIĘCEJ LAT NIŻ MAM MAM 27. OTO MOJE DWIE ULUBIONE MASECZKI Z FIRMY AA. OSTATNIO TO ONE UTRZYMUJĄ MOJĄ CERĘ BARDZO GŁADKĄ,MATOWĄ, A  JEDNOCZEŚNIE BARDZO DOBRZE NAWILŻONĄ I TO BEZ ROZSZERZONYCH PORÓW ANI PODRAŻNIEŃ.


MASECZKA 
AKTYWNIE OCZYSZCZAJĄCA

KOSZT: 2,99zł
MOJE ODCZUCIA:
MASECZKA ŚWIETNIE SOBIE RADZI Z ZASKÓRNIKAMI. MAM BARDZO TŁUSTĄ CERĘ I OCZYSZCZAM JĄ CODZIENNIE ZA POMOCĄPEELINGU DROBNOZIARNISTEGO, ŻELU DO TWARZY PŁYNU MICELARNEGO, TĘ MASECZKĘ STOSUJĘ CO 3 DNI. SPRAWDZA SIĘ DUŻO LEPIEJ NIŻ PEELING ENZYMATYCZNY NAŁOŻONY NA CAŁĄ NOC... PONADTO NAKŁADA SIĘ JĄ NA 10 MINUT, ZMYWA I NIE TRZEBA NICZEGO WIĘCEJ. SKÓRA JEST MATOWA, NAPIĘTA, NAWILŻONA I WYGLĄDA TAK, JAKBY JUŻ TYLKO CZEKAŁA NA MAKIJAŻ. MASECZKA NIE DRAŻNI SKÓRY. JEDNAK DLA PEWNOŚCI, ŻE NIE PRZESUSZĘ SOBIE BUŹKI, UŻYWAM JESZCZE DRUGIEJ:



MASECZKA ZWĘŻAJĄCA PORY



KOSZT: 2,99zł
MOJE ODCZUCIA:
NAKŁADA SIĘ JĄ RÓWNIEŻ NA 10 MINUT. 
ZWĘŻENIA PORÓW NIE DOSTRZEGAM, PONIEWAŻ TA PIERWSZA ICH NIE ROZSZERZA. NATOMIAST DOSKONALE RADZI SOBIE Z UTRZYMANIEM DOBRZE NAWILŻONEJ SKÓRY BEZ EFEKTU ROZCHYLONYCH PORÓW.

POLECAM ! 

Pozdrawiam, 
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

________________________________________________________________

UWAGA OBSERWATORZY!

Jeżeli obserwujesz mój blog, zobacz również mój nowy  

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnej maseczki z AA, bardzo chętnie na jakąś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze tych maseczek, ale skoro tak zachwalasz muszę się zaopatrzyć w jedną saszetkę na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą zwężającą pory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wypróbować:)
    pięknego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie maseczki z saszetki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mialam okazji wyprobowac
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam tłustą cerę i to jest dla mnie taka męcząca rzecz ;/ Chyba zaopatrzę się w tą pierwszą maseczkę skoro tobie się sprawdza to może i mi pomoże ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki z tej firmy! Najczęściej używam tej oczyszczającą. Zapraszam na mojego bloga ;-)http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)