sobota, 26 września 2015

Trzy stylizacje Jenovii Dżemson^^

OTO MOJE ULUBIONE STYLIZACJE ZMONTOWANE TEGO LATA. OSTATNIA TO NOWOŚĆ, W NASTĘPNYM POŚCIE POKAŻĘ SZCZEGÓŁY






POWYŻSZE STYLIZACJE BIORĄ UDZIAŁ W KONKURSIE DDOBINSTA  

Pozdrawiam, 
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

________________________________________________________________

UWAGA OBSERWATORZY!

Jeżeli obserwujesz mój blog, zobacz również mój nowy  

9 komentarzy:

  1. ostatnia - super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely. Great really. Pls, keep in touch, dear.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej odpowiada mi trzecia stylizacja. Wyglądasz w takim zestawie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja jest naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe stylizacje, ostatnia mi wpadła w oczko :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)