poniedziałek, 16 listopada 2015

Jesień czerwono-niebieska

 Jesień zaczęła być dla mnie znaczącą porą roku dopiero, gdy poszłam do szkoły. Przed każdym rozpoczęciem roku czekały mnie mega zakupy, a odzież jaką wówczas wybierałam była głównie czerwona lub niebieska, albo czerwono-niebieska. Klasykę mam we krwi, w sercu kicz i ekstrawagancję i jakoś to się równoważy, a może nie ^^










Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


8 komentarzy:

  1. Czerwony zestaw jest genialny. Lubię takie łączenia faktur.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwonego nie lubię,ale niebieski-jestem na tak:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się paznokcie tych Pań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalne zestawy :)
    zaobserwujesz? dopiero zaczynam zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)