poniedziałek, 30 listopada 2015

Listopadowe testowanie






Genialny, silikonowy zegarek od firmy SLAP dostałam w niezniszczalnej tubie. Idealnie pasuje mi do ulubionych
 słuchawek ale największy bajer tkwi w możliwości wymontowania jego tarczy z bransolety i umieszczenia go w 
innej, dzięki czemu może spełnić oczekiwania kobiet takich jak ja - dla których wszystko musi być pod kolor ;)
Jest bardzo wygodny, w ogóle nie czuję go na nadgarstku. Silikon, z którego jest zrobiony to solidny i bardzo
 delikatny, wręcz aksamitny w dotyku materiał... Zobaczycie go tu,  nie raz, nie dwa... :)



STRONA FIRMY  SLAP 






Mam przyjemność testowania soczewek  Hera Big Eyes, ze sklepu z artykułami okulistycznymi OPTIVA . 
Soczewki wybrałam brązowe, takie jak moje oczy, jednak średnica ich jest zauważalnie większa, co ma tworzyć
 iluzję oczu kota ze Shreka. Jak wiadomo, kolory które widzicie uzależnione są od ustawień Waszych monitorów, 
dlatego dodam, że brąz soczewek Hera wpada lekko w miód, zieleń widoczna na zdjęciu, jest wynikiem mojego
 naturalnego koloru oczu, który nazywam orzechowo-zielonym.^^ Soczewki spoczywając w pudełeczku posiadają
 coś na wzór "tygrysich pasków", lekko rozpikselizowanych ale nie przejmujcie się tym, na oczach wygląda to
 naturalnie, lecz dość wyraziście ale chyba własnie po to są soczewki kolorowe. :) Podczas robienia zdjęć moje
 źrenice były mocno zwężone, brązowa obwódka wokół nich, to przestrzeń przeźroczysta, "przeznaczona na źrenicę". 







Razem z soczewkami otrzymałam pudełeczko 
oraz płyn do ich pielęgnacji:
Cooper Vision Options Multi



P O L E C A M ^^




Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


16 komentarzy:

  1. This looks lovely. The color is so feminine...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy zegarek rzeczywiście słodko wyglada <3 pasuje do ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos. I'm your new GFC follower # 326 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dała follow :)

    Świetne brwi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten zegarek na ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sportowo, kolorowo, fajnie! Soczewki dają efekt kocich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zegarek ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o fajny ten zegarek :-) ja nigdy nie testowałam kolorowych soczewek...
    fajny blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zegarek! Soczewki również :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek zdecydowanie przypadłby do gustu mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj cudowny ten zegarek, chcę taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeranci ten zegarek. Może róż nie jest moim ulubionym kolorem, ale sam zamysł tego zegarka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jenny Ty jestes taka piekna w swoim kolorze wlosow.Ten roz Ci nie pasuje 😢.Zaczelas cwiczyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, to tylko peruka. No zaczęłam, wyobraźnię ;)

      Usuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)