czwartek, 14 stycznia 2016

Zima się rozkręca - modowe inspiracje prosto z wybiegów


 - KONKURS - 
WYGRAJ ORYGINALNE RAY BANY 


 Zima nadal trwa, więc na inspiracje nie jest jeszcze za późno. W niektórych miastach, można powiedzieć, że zima  się jeszcze na dobre nie rozpoczęła. Osobiście nie poszalałam jeszcze z dzianinami, bo i nie było takiej potrzeby. Lublin od paru dni pokryty śniegiem, więc myśli dotyczące wełny i futer powróciły do mnie na nowo ale nie tylko. Oto kilka inspiracji, które wyhaczyłam z pokazów, może coś się Wam przyda:


SIBLING LONDON FASHION WEEK FALL/WINTER 2015/2016


SIBLING LONDON FASHION WEEK FALL/WINTER 2015/2016
                                    


SIBLING LONDON FASHION WEEK FALL/WINTER 2015/2016


TRADEMARK NEW YORK FASHION WEEK FALL/WINTER 2015/2016
W życiu bym się tak nie obuła ale płaszcz świetny i to połączenie z lazurkiem <3


 BALMAIN PARIS FASHION WEEK FALL/WINTER 2015/2016


 BALMAIN PARIS FASHION WEEK FALL/WINTER 2015/2016


BALMAIN PARIS FASHION WEEK FALL/WINTER 2015/2016


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

9 komentarzy:

  1. ciekawe kreacje:) ładne kolorki:) podobają mi się te wiązane sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje. ale jakoś nie mogę się przyzwyczaić do tego, że niektórzy wkładają skarpety do szpilek albo chcą zimą chodzić w sandałkach z gołymi nogami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięksi projektanci tworzą z myślą o ludziach na całym świecie, a w niektórych krajach to możliwe.

      Usuń
  3. Ja wiem, że to moda, ale na prawdę nic bym na siebie nie włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely inspiration..thank you for sharing ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great collection !

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne inspiracje :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przekonują mnie te trendy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)