piątek, 15 kwietnia 2016

HAUTE COUTURE SHOW GUO PEI PARIS FASHION WEEK SPRING SUMMER 2016

 W tym sezonie, jeżeli chodzi o chodzi o paryskie haute couture, do tej pory najbardziej
 urzekła mnie kolekcja Guo Pei. Suknię otwierającą pokaz, trzeba po prostu zobaczyć
 w ruchu, dlatego do kilku zdjęć dołączam film. Miłego oglądania!^^






CAŁY POKAZ GUO PEI WIOSNA/LATO 2016

Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


19 komentarzy:

  1. Stylizacje bardzo nietypowe , lecz zachęcają do oglądania :)) Zapraszamy do siebie i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście bym takich nie ubrała, ale nie są złe :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczki mi sie podobają, az z chęcią obejrze filmik :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe stroje choć osobiście gustuję w innej modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog :) zapraszam do mnie , nowy post :) http://light-design-girl00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, zwłąszcza ten kostium w pudrowym rożu, choć sukienki także wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach te stroje wyglądają równie wystawnie co na filmie :) Zwłaszcza pierwsze dwie sukienki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te sukienki ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka z pierwszego zdjęcia zrobiła na mnie ogromne wrażenie, z przyjemnością mogłabym takową nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje, kreatywnie. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kostium jest nawet ok :) reszta całkowicie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż :) Jest to typowa sztuka dla sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się sukienka z pierwszego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)