czwartek, 28 kwietnia 2016

Mała czarna i jaskrawe kolory^^


 Stylizacja, którą Wam dziś pokażę, to zestaw idealny na sobotni wypad, na obiad w mieście. Dosłownie, bo ja ubrałam się tak właśnie na tę okazję. Miło czasem spotkać się z przyjaciółką i przy okazji zrobić sobie foteczki na bloga.^^ Zwłaszcza, jeśli robi je się sobie na wzajem!^^ Do zestawu na tę pogodę, oczywiście niezbędny jest płaszcz. Zdjęłam go do zdjęć, żeby było bardziej letnio.^^


Nie do końca klasyczną małą czarną połączyłam z wyrazistym kolorem kryjących rajstop. Nie każda dziewczyna ubrałaby takie rajstopy. Jednak osobiście uwielbiam modę lat '60 i nie zawaham się jej wykorzystać, zwłaszcza wiosną, na nieformalne spotkanie na obiad, na starówce. Pod kolor rajstop dobrałam szaliczek. Na zdjęciach wygląda na nieco bardziej żółty, jest to jednak wyłącznie kwestia padającego słońca, kolory są takie same.^^ Małą czarną nazwałam "nie do końca klasyczną", ponieważ nie jest ona symbolicznym ucieleśnieniem prostoty. Zrobiona jest bowiem z karbowanego materiału, a przy dekolcie posiada zmarszczenie uwydatniające biust.





Z powodu ostrego światła flesza na niektórych zdjęciach widać, że jestem w ciąży, na niektórych nie. W rzeczywistości faktura tej sukienki daje właśnie to, że z przodu w ogóle tego nie widać. Można się zorientować dopiero gdy stanę bokiem.^^ Dla kontrastu, na zasadzie akcentu, dopasowałam miętowe okulary, które świetnie komponują się z koralowymi elementami zestawu. Buty - jedne  z moich ulubionych. Kupiłam je dawno temu w Warszawie i nadal je chętnie zakładam. Pomimo spektakularnego wyglądu, są bardzo wygodne, dzięki platformie, którą posiadają z przodu, pod palcami. Dodatkowo paseczek, jest mi bardzo pomocny, gdyż często tego typu obuwie po prostu mi spada.^^








 Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^




39 komentarzy:

  1. Mała czarna pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty świetne ! :D Śliczne zdjęcia, ładnie tobie w malinowym :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się chyba nie odważyła na takie rajstopy, ale wyglądasz bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka fajna :) ładnie w niej wyglądasz :) mi by nie pasowała bo by mi kg dodała :P ty jesteś szczupluteńka to możesz takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka i buty mega :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygladasz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. do odważnych świat należy ! :D
    moda jest po to by się nią bawić i czerpać z niej na wlasne sposoby- widac, że sprawia ci to radość, a to się ceni :)

    swietnie wyglądasz :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasuje Ci ten styl, okulary są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie klasyczne sukienki. Przełamanie małej czarnej dodatkami sprawia, że całość kreacji staje się oryginalne i tylko nasza. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow zazdroszczę figury :) ładnie to wygląda ja jednak wolałabym nie rzucać się w oczy z powodu kolorowych rajstop :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka i okulary są świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja i piękna sukienka *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne są te buty, ja mam ogromną słabość do kokardek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moda to zabawa. Fajnie wyglądają kolorowe rajstopy do sukienki.
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście bym nie ubrała rajstop w takim kolorze ale przyznam, że stylizacja wyszła Ci świetnie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie w takiej stylizacji :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe połączenie ;) ja bym się nie odważyła założyć takich rajstop ale ogólnie stylizacja jest fajna :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super rajstopki, ten kolor !
    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dość nietypowy kolor rajstop, bardzo fajnie, że szukasz czegoś nowego :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. odważne ale i świetne zestawienie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe połączenie. Buty są świetne. :)

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Będę bardzo wdzięczna! :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetne okulary! Wspaniałe na wiosnę!

    podpurpurowymkocem.blogspot.com
    podpurpurowymkocem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka fajna,jednak nie podoba mi się połączenie z pomarańczą ale jak kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie!
    pelnapasji.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna sukienka *.*

    obserwujemy? ;)
    http://endzelkaswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jedynie zrezygnowałabym z tych rajstop :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo odważna, twarzowa stylizacja! :)
    SUPER!

    Mój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Dear,here is my follow back #384
    Hope that we can stay in touch;)
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz śwetną figurę i nawet w takich neonkowych rajstopach wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mala czarna zawsze niezawodna ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)