niedziela, 17 kwietnia 2016

maseczki AA^^moje Ulubione cz. II

 JAKIŚ CZAS TEMU RECENZOWAŁAM MASECZKI AA Z SERII TECHNOLOGIA WIEKU. TUTAJ
BYŁY TO DOKŁADNIE:

o AKTYWNIE OCZYSZCZAJĄCA (BIAŁA GLINKA, TLENEK CYNKU);
o ZWĘŻAJĄCA PORY (EKSTRAKT Z RÓŻY, POLISACHARYDY)

 DZISIAJ MAM DOŚWIADCZENIE Z INNYMI MASECZKAMI Z TEJ SERII I MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE NADAL JESTEM ZACHWYCONA ICH DZIAŁANIEM. ICH CENA W ROSSMANNIE TO 2,79-2,99zł. JEDNA SASZETKA STARCZA MI NA ŚREDNIO 4 ZUŻYCIA. TYM RAZEM NATRAFIŁAM NA PROMOCJĘ, GDZIE JEDNA MASECZKA KOSZTOWAŁA ZALEDWIE 1,99zł. OCZYWIŚCIE NIE OMIESZKAŁAM Z TEJ PROMOCJI SKORZYSTAĆ I ZROBIŁAM SOBIE NIE LADA ZAPAS.^^ 

NAWILŻAJĄCY PEELING
 ENZYMATYCZNY
KOSZT: 2,99zł
MOJE ODCZUCIA: 
PEELING ŚWIETNIE RADZI SOBIE ZE ZŁUSZCZENIEM MARTWEGO NASKÓRKA, A WYSTARCZY NAŁOŻYĆ GO NA 10 MINUT. SKÓRA PO JEGO UŻYCIU JEST GŁADKA I RZECZYWIŚCIE DOBRZE NAWILŻONA. PO JEDNYM UŻYCIU SUCHE SKÓRKI, POZNIKAŁY, A SKÓRA W TYM MIEJSCU STAŁA SIĘ MIĘKKA I ELASTYCZNA. PEELING POLECANY JEST PRZED ZASTOSOWANIEM KAŻDEJ MASECZKI Z TEJ SERII.


MASECZKA 
REGENERUJĄCO-ODŻYWCZA

KOSZT: 2,99zł
MOJE ODCZUCIA:
MASECZKI UŻYŁAM RAZ I WYSTARCZYŁO, ŻEBY MÓC JĄ ZRECENZOWAĆ. PRODUCENT POLECA DWIE OPCJE, JEDNA Z NICH TO NAŁOŻENIE NA 10 MINUT, NATOMIAST DRUGA  TO POZOSTAWIENIE JEJ DO WCHŁONIĘCIA NA NOC I JA Z TEJ WŁAŚNIE OPCJI SKORZYSTAŁAM. RANO MOJA SKÓRA MIAŁA PRZEDE WSZYSTKIM PIĘKNY, WITALNY KOLORYT. MASECZKA NIE ROZSZERZYŁA MI PORÓW, ANI NIE POZOSTAWIŁA ZBYT TŁUSTEGO FILMU. PO UMYCIU TWARZY ZWYKŁYM ŻELEM, MOJA BUZIA BYŁA PO PROSTU PIĘKNA. W PRZEDDZIEŃ WIECZOREM UŻYŁAM WYŻEJ OPISANEGO PEELINGU I MASECZKI AKTYWNIE OCZYSZCZAJĄCEJ, Z TEJ SAMEJ SERII, DLATEGO MOGĘ ŚMIAŁO UZNAĆ WALORY REGENERACYJNE OPISYWANEJ TU MASECZKI ZA ZDECYDOWANIE WIDOCZNE.


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^



29 komentarzy:

  1. Też kiedyś miałam ten peeling ale obecnie wszystko jest dla mnie za "ostre" i czerwieni mi się buzia. Zrezygnowałam w obecnej chwili z peelingów ale to nie znaczy, że nie jest mi potrzebny. Zamieniłam go na rzecz elektrycznej szczoteczki do oczyszczania twarzy, która przy okazji bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super maseczki ! :) Na pewno dobrze się sprawdzają :* Zapraszamy do siebie https://agssymi.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ich, ale z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze maseczek z AA. Nie są nawet takie drogie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam próbki tej firmy i byłam bardzo zadowolona :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty z AA lubię bo są niezwykle delikatne, ale tych tu nie miałam :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka regenerująco odżywcza też dobrze się u mnie sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie nie przepadam za produktami w saszetkach :P oczywiście czasami kupuje np (próbka kremu czy coś) ale zawsze mnie denerwuje to wyciąganie produktu mało praktyczne :P
    Ale znów plus jest taki że można wypróbować czy nam dana maseczka czy krem itd będzie odpowiadać :)
    Fajnie że i peeling i maseczka się sprawdziły z AA ostatnio używałam pomadki do ust i podkładu ale maseczek,peelingów a nawet kremów nigdy nie miałam może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie maseczki;) zawsze można je ze sobą wszędzie zabrać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również obserwuje :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tych maseczek ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki AA :) Myślę, że polubiłybyśmy się z maseczkami :D
    p.s obserwuję też :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie miałam tych maseczek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że zwłaszcza ta maseczka regenerująca wydaje mi się niezwykle ciekawym produktem skoro efekt wydać już po pierwszym użyciu. Ja do tej pory korzystałam tylko z żeli oczyszczających do twarzy AA i byłam z nich bardzo zadowolona, więc myślę, że czas wypróbować ich maseczki, ja z kolei jestem fanką tych z Zaji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubię te maseczki:)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie maseczki, dają szybkie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię maseczki typu pell off :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś zawsze unikałam tego typu "jednorazowych" masek. Dosyć problematyczne jest dla mnie ich wydobywanie- zdecydowanie bardziej wolę wersję w tubce. Ale skoro jesteś taka zadowolona z ich działania, to może jednak warto się przemęczyć dla efektów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam nigdy produktów tej firmy. Zazwyczaj miałam maseczki z Ziaji. Muszę spróbować tych, które wymieniłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piling enzymatyczny to coś dla mnie. Mam naczynkową cerę, więc używam tylko takiego. Na pewno skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam maseczek z AA.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nigdy maseczek z AA ;-) Szkoda że meliski taki duży rozmiar ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam tych produktów, ale ogólnie lubię AA, bo mnie nie uczula:) Skoro tak chwalisz to i tej maseczki spróbuję :):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię te maseczki w saszetkach z bielendy :) Ale te przy okazji też chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę wypróbować ten peeling enzymatyczny! :)
    Z przyjemnością obserwuję <3 www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, kosmetyczny post ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)