piątek, 22 kwietnia 2016

Prada & Burberry - elegancja i kobiecość^^

 Dziś mam Wam do zaprezentowania mój outfit, w którym to czuję się doskonale wyruszając na wszelkiego rodzaju załatwianie spraw urzędowych albo na  egzamin na uczelni. Na co dzień ubieram się bardziej nieformalnie, nie boję się ekstrawagancji. Ostatnio noszę przeważnie albo pastelowe albo neonowe kolory, natomiast tu postawiłam na stonowany cyklamen (płaszcz Prada) w połączeniu z czarną spódnicą z koła, o fakturze drobnych, skośnych prążków oraz torebkę (Burberry), która pięknie przełamuje powagę tego stroju, doskonale komponując się z białym, rozpinanym sweterkiem oraz okularami.






Rozkloszowana spódnica nawiązuje do lat pięćdziesiątych - okresu, w którym kobiety chętnie podkreślały swoje gabaryty. Po zdjęciu płaszcza i sweterka oraz odłożeniu dodatków, zostaję ubrana tylko w czerń. Do spódnicy dobrałam czarny top na cienkich ramiączkach z dość głębokim dekoltem, jednak dalekim od obsceniczności, ozdobionym delikatną, czarną koronką. Jeśli chodzi o dodatki, to okulary są zdecydowanie bardziej sportowe i do takich stylizacji zwykle je noszę, jednak postanowiłam przełamać całą te, jak dla mnie - poważną kreację i dodać coś, co mnie na oko odmłodzi. Zakolanówki również sprawiają, ze czuję się bardzo dziewczęco. Buty - wygodne. Wybrałam czarne creepersy, które bardzo do tego zestawu pasują. Warto też dodać, że białe rękawiczki są bardzo pomocne w załatwianiu wszelkiego rodzaju urzędowych spraw. Jest to kwestia ludzkiej psychologi. Obok nich ważnymi elementami, które możemy w stroju zastosować, aby wywrzeć persfazję wyłącznie za pomocą stroju są czerwone usta, parasol, okulary korekcyjne (albo zerówki^^). 








 Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^




48 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, super wyglądasz. Bardzo podoba mi sie Twój blog. Obserwuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Bardzo kreatywne okulary :D :* Pozdrawiamy i z niecierpliwienie czekamy na następne posty :) Nasz blog - http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten płaszczyk :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! :) Płaszcz ma piękny kolor <3
    http://jenny-charlize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny płaszczyk :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, przemyślany zestaw na wyjście :) co do naszego trójkącika, mnie on bardzo denerwuje :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna stylizacja :) I kolor tego płaszczyku! No zakochałam się :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja super wyglądasz .
    Obserwuje zapraszam do mnie odpowiadam na każdą obserwacja http://ukrywamsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, wreszcie ktoś kto lubi kolory a nie tylko szaro czarno :) Śliczna torebka!
    Obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam do siebie
    onlymomcanjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko bardzo fajnie wyglada, wyrzucilabym tylko te rekawiczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe rękawiczki nadają całości elegancji :) Bardzo nam sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się wszystko, chętnie wskoczylabym w taką stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super płaszczyk, bardzo oryginalna stylizacja ale prezentujesz sie w niej doskonale!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wygladasz :) swietny kolor plaszczyka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny płaszczyk! :) Bardzo mi się podoba kolor, taki nasycony i ciekawy.
    Zgadzam się z Tobą - rozkloszowane czy sukienki czy spódnice, zawsze będą modne.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz. Twój płaszczyk skradł moje serce <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie wyglądasz.Stylizacja nie do końca w moim stylu ale tobie pasuje :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/
    snapchat - meowtix

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny outfit, torebka jest cudna :*


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Naprawdę masz świetny styl! Bardzo mi się podobają buty :) http://dyanablog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszcz i buty przykuły szczególnie moja uwagę! I na początku myślałam, ze masz na sobie sukienkę haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa stylizacja ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Białe rękawiczki?- Oryginalnie, to lubię! Płaszcz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten sweterek mi przeszkadza, ale tak to bardzo trafnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz, piękny płaszczyk! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uau, jaki świetny zestaw :) I te okulary plus wzór torby :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny płaszczyk :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa i oryginalna stylizacja. Płaszczyk jest rewelacyjny. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny płaszcz :) Ogólnie cały look na plus. Pozdrawiam i obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny kolor płaszcza - jeden z moich ulubionych i to do tego stopnia, że mam w pokoju ściany w tym odcieniu ^-^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  33. simply lovely and cute, I love the over the knee socks :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny płaszczyk. W tej stylizacji wyglądasz jak dziewczynka z gimnazjum :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa torebka :) zachęcamy do odwiedzenia naszej strony, może i u nas znajdzie się coś inspirującego.

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)