czwartek, 5 maja 2016

Gray chimney-sweep^^

 Pogoda w Lublinie coraz lepsza. Postanowiłam odwiedzić przyjaciółkę Alę, która lada dzień urodzi pierworodnego syna - Krzysia. Spotkanie dwóch ciężarnych świetnie się udało. Po mnie jeszcze nie widać, bo to dopiero koniec czwartego miesiąca, a w poprzedniej ciąży również wybrzuszyło mnie dopiero w piątym. Także póki co dzisiejsza stylizacja, to jeszcze nie przykład mody ciążowej ale już niedługo! Uważam, że kobieta w stanie błogosławionym wygląda uroczo i w niedalekiej przyszłości wcale nie mam zamiaru ubierać się tak, aby to ukrywać.^^





Szarą bluzę w formie ramoneski połączyłam z moimi ulubionymi legginsami. Są świetne nie tylko dlatego że to legginsy bezszwowe ale również dlatego, że dobrze się rozciągają, posiadają wysoki stan i w dodatku są bardzo ciepłe ale też nie jest mi w nich gorąco. Noszę je jesienią, zimą i wiosną. Służyły mi w zaawansowanej ciąży zimą, przed samym porodem. Pomimo takiego ekstremalnego rozciągania nic się nie zdeformowało, ani nie wisiało na mnie, gdy nosiłam je po porodzie. To syntetyczny, oddychający materiał, który nie powoduje nadmiernego pocenia ani się nie mechaci. Na dole i u góry posiadają niewielkie ściągacze, co nadaje im sportowy charakter.



Ramoneska posiada zamki w kolorze starego złota oraz srebrne nity. Nie lubię łączyć srebra ze złotem, zwykle decyduję się na jedno z nich, jednak w przypadku gdy któryś z elementów garderoby jest w ten sposób wykonany fabrycznie, w niczym mi to nie przeszkadza. Taka kombinacja pozwala na większy wybór dodatków, jak np okulary albo torby, gdyż w ich przypadku również biorę pod uwagę metalowe elementy, jak klamry, czy detale zdobnicze. 


Buty wygodne, pomimo obcasa. Jak widzicie tutaj też postawiłam na szczegół. Nity i kółeczko blisko nawiązują do detali przy torbie, a okulary - również okrągłe w pięknym śliwkowym odcieniu fioletu, zwieńczone złocistą oprawką. Klapa torby dodatkowo udekorowana jest okrągłymi dziurkami, podszytymi złotym brokatem. Torba na długim pasku, można go odpiąć i nosić ją jak teczkę, ponieważ posiada rączkę.



Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^



28 komentarzy:

  1. Najbardziej z całej stylizacji podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tych okularach.
    Mnie niestety takie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty genialne ! ;3 Cudowny post, właśnie na takie się czeka ;3 Nie możemy doczekać się kolejnego :)) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz ciąża Ci służy i bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie wyglądasz ślicznie i jesteś mega zgrabna i pewnie do końca tak będzie tylko dojdzie brzuszek! Życzę zdrowia i powodzenia.
    Fajna ramoneska i genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, leginsy świetnie na Tobie wyglądają, lubię takie wygodne ubrania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawienie fajne i jaka figurka :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wyglądasz :D
    czekam na te kolejne zdjęcia ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka i buty są rewelacyjne :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ z Ciebie zgrabna laska. Cała na szaro wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne okularki, do mojej okrągłej twarzy, by raczej nie pasowały, bo optycznie by wyglądała na jeszcze okrąglejszą, ale ty wyglądasz w nich super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja :) Ja bym dodała jakiś mini akcent np. różowe usta aby dodać pazura;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne okulary!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, najbardziej podobają mi się okulary<3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Meliski nadal mnie kuszą :D Kochana śliczna stylizacja,najbardziej podobają mi się buty.Masz super nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja, świetna kurtka :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz. Kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką bluzę, tylko ciemnozieloną i ją uwielbiam :) Twoja też jest świetna i super leży :) Ale ja bym jednak nie założyła całego zestawu w tym samym kolorze, jakoś mi to nie pasuje :)
    Inna sprawa, że wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dojrzała i przemyślana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja. ;] I te buty. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Okulary <3 Piękna stylizacja :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancko, taki styl lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)