sobota, 14 maja 2016

Pastelowa królowa dnia



 Dzisiejsza stylizacja to sorbet cytrynowy z posypką w kolorach tęczy. Uroczą koszulę w pastelowe paski połączyłam z cytrynowymi rurkami. Kolor okularów i paska nawiązuje bliźniaczo do zieleni występującej na koszuli. Długo poszukiwałam własnego stylu i ta podróż doprowadziła mnie właśnie do pasteli. W nich czuję się zdecydowanie najlepiej, bez względu na porę roku, czy okazję. Rozbielone kolory powodują, że wyglądamy nie do końca poważnie i właśnie to mi się najbardziej podoba. Ubierając pastele czuję się nieziemsko. Takie oderwanie od rzeczywistości powoduje u mnie dystans do wszelakich spraw życia codziennego. Ponieważ czuję się jak postać z baśni, moje nastawienie  staje się bardziej pozytywne i beztroskie.^^



Istotnym dodatkiem do zestawu jest przepiękna, biała torebka - mój nowy nabytek. Muszę się Wam przyznać, że zawsze o takiej marzyłam i jestem przeszczęśliwa, że w końcu ją znalazłam. Jak to zwykle u mnie bywa, wszystko musi być pod kolor. Także tutaj oprócz dopasowania pod kątem barw postawiłam na zaokrąglenia. Zielony pasek współgra z deseniem koszuli, natomiast spójne z nim kolorystycznie okulary rozpoczynają cykl zamkniętych kręgów. Poprzez zaokrągloną torebkę aż po noski butów - trampek na obcasie. 



Decyzja dotycząca doboru obuwia nie była dla mnie łatwą, ponieważ nie zwykłam łączyć ze sobą deseni. Kiedyś przeczytałam w Savoir Vivre gustownego stroju, że powinno się łączyć maksymalnie trzy kolory, a wśród nich dopuszcza się tylko jeden deseń. Jednak jak zapewne Czytelnicy wiedzą, nie jestem kobietą, która podąża za stylem narzuconym etkietą, czy sugerowanym przez projektantów sieciówek, lecz czerpię inspiracje prosto z kolekcji kreatorów mody światowej klasy, czyli od tych od których czerpią projektanci sieciówek. Przeważnie jednak ubieram się całkiem sama, bez xerowania innych. Nie  bardzo obchodzi mnie co jest w modzie, a już na pewno nie utożsamiam mody z sezonami. Ubrania są dla mnie pasją i sztuką, z którą mogę obcować na co dzień, w każdej sytuacji (prawie każdej^^). 




Wracając do butów - kreatorzy mody od dawna łączą ze sobą desenie, dlatego kwiatki do pasków to z pewnością połączenie dopuszczalne^^ A koszulę zobaczyłam u J. Crew na pokazie z tego sezonu i przypomniałam sobie, że mam coś podobnego w szafie, więc najwyższa pora na debiut tego cudeńka! 
^^
J.Crew wiosna/lato 2016





Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^



26 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa torebka, ale chyba dla mnie byłaby niepraktyczna. Pastolowa żółć to zdecydowanie Twój kolorek !
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice spring casual outfit..i like your yellow pants..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne spodnie :) ach, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja, spodnie mega, a trampki na obcasie wypaśne! Podoba mi się bardzo :) Wyglądasz EXTRA! Pozdrawiam kochana. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygladasz i cudna torebka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty kompletnie do mnie nie przemawiają, ale cała reszta Twojej stylizacji podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ci w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo. Ładnie Ci w takich kolorach. No i uśmiechaj się często bo ten uśmiech to masz tak promienny i piekny, że aż nie można wzroku oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pastele są cudne, a buty... bezkompromisowo fantastyczne :D
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie buty niezbyt mi się podobają, ale do Twojej stylizacji nadają się idealnie :) Pięknie i wiosennie, a do tego jeszcze ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Sama nie przepadam za noszeniem tylu kolorów, bo nie czuję się dobrze, ale Tobie takie stylizacje mega pasują!
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie, lecz ja bym takich butów nie założyła.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna torebka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie. ;] Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie w moich klimatach ale resztę kupuję w całości, razem z Twoją zgrabną figurą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko ładnie współgra! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie, pastelowo, cukierkowo jak sama właścicielka :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny look, niesamowicie energetyzujący zestaw <3 Uwielbiam tak żywe kolory.
    Obserwuję, będzie mi miło jeśli wrócisz.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula bardzo ładna, ale dla mnie nieco zbyt krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacje jak najbardziej na tak :) kochana zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja, uwielbiam pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)