czwartek, 30 czerwca 2016

Stanikowe zakupy^^




Nie chwaląc się, wyrosłam ze wszystkich staników i majtek, i będę musiała w najbliższym czasie 
wybrać się na zakupy. Zebrałam z Internetu inspiracje i wiem, że będę szukać czegoś w tym stylu. Jeśli któraś 
z Was wie, gdzie tego typu bieliznę mogę dostać w Lublinie (staniki muszę przymierzyć) to będę wdzięczna za 
informacje pozostawione w komentarzach.^^ Uważam, że pastelowa bielizna jest najcudowniejsza na świecie!


  








Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson ^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^

25 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje :D ostatnia szczególnie :)

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności!

    https://zuzienkaimamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna, szkoda że nigdzie takiej nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. ale urocze, śliczne:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ale czy pod ubraniami te wzorki sa praktyczne?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależ jakie ubranie ale mam też takie cieliste, bezszwowe staniki więc jak zakładam coś ze zdradliwej tkaniny, to nakładam takie.

      Usuń
  7. Ja też lubię pastele, chociaż wolę gładkie staniki lub delikatnie zdobione. Ale nienawidzę ich kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bielizna, szczególnie drugi komplet jest uroczy i wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Przecudowna bielizna :) ! Na jakich stronach można taką kupić, jak gdzieś znajdziesz to koniecznie mi podeślij linki! :) Bo ja jeszcze nie widziałam takiej w sklepach, czy też online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym sęk, że strona z której wzięłam te zdjęcia, nie była sklepem internetowym i nie wiem gdzie można coś takiego dostać, z resztą i tak bym nie kupiła, bo na pewno droga, a staniki wolę przymierzyć.

      Usuń
  10. świetna bielizna
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZE-PIĘ-KNE inspiracje - pastelowe, delikatne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam piękne biustonosze, moja kolekcja się ostatnio powiększyła o kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)