poniedziałek, 20 czerwca 2016

Wypad do Nałęczowa^^




Oto moja wakacyjna stylizacja, w której pojechałam z rodziną do Nałęczowa
 i Kazimierza Dolnego.Jestem bardzo zadowolona z tych spodni, to dżinsowe dzwony, 
biodrówki. W tym momencie to jedne z dwóch par w jakie się mieszczę. Jestem już w szóstym 
miesiącu ciąży, dlatego koszula idzie w górę ale mi to nie przeszkadza, niech brzuszek łapie
 trochęsłoneczka, a jak komuś się nie podoba/obrzydza, to niech się lampi gdzie indziej! ^^




Trzeba mieć trochę dystansu do tego jak się wygląda i kierować się 
ustalonymi przez siebie samego zasadami. Moje zasady są takie, że wszystko
 musi do siebie pasować. W tych spodniach wyglądam na szerszą w biodrach ale ja to 
właśnie lubię, chociaż wiem że jest grupa dziewczyn, które by się przez wzgląd 
właśnie na to, tak nie ubrały. Dodatki, jak widać na pierwszym zdjęciu skrupulatnie 
dobrałam pod zestaw. Do bransoletki (typu Pandora) dopięłam sobie 2 buciki lalki 
Barbie,a torebeczka z Mango jest w środku różowa! ^^



SKŁADNIKI: KOSZULA TOP SECRET SPODNIE NEW LOOK TOREBKA MANGO PASEK I BRANSOLETKA NO NAME OKULARY NIE PAMIĘTAM STANIK INTIMISSIMI BEZSZWOWY BEŻOWY PRZYKLEJANY MISECZKAMI I PO BOKACH  NA LEPKI SILIKONIK

Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson ^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^


19 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie współgra :)
    Gratuluje dzidziusia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Śliczną masz córcie :)
    Świetna stylizacja.
    Zapraszam na mojego nowego bloga który dopiero się rozkręca :*
    http://mamaabloguje.blogspot.com/

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Bardzo świeżo. :-) Poza tym masz boską karnację, zawsze o takiej marzyłam.
    Muszę sobie kupić białą koszulę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ! Styl mi się Twój podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz. ja chyba nie pokazałabym brzuszka. ale Tobie pasuje takie ubranko.
    zapraszam: https://zuzienkaimamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz <3 I jaki cudowny bąbelek <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Luźna spacerowa stylizacja...a, że brzuszek jest trochę widoczny to na plus :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, zazdroszczę takiej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 miesiąc? Poważnie jeju kompletnie tego nie widać może odrobinę na ostatnim zdjeciu lekko brzuszek odstaje ale to wygląda jakbyś dobrze sobie pojadła :). Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful and...so cute baby!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty jesteś szersza w biodrach... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny krój tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko ładnie współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja. Też bardzo lubię latem ubierać się na biało. Gratuluje ciąży! A córeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli komuś coś nie pasuje to chyba z zazdrości, że w ciąży tak świetnie wyglądasz. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)