czwartek, 7 lipca 2016

Acid Owl ^^




 Tym razem postawiłam na mix kolorów. Przepiękna plisowana spódniczka, z cienkiego, śliskiego, 
niegniotącego się materiału w zestawieniu z białą bluzką na grubych ramiączkach, które formują dekolt na kształt trójkąta.
Bluzeczka posiada u góry rządek białych, nienarzucających się guzików. Brylantowy krzyżyk to mój stały element biżuteryjny,
 obok obrączki i pierścionka zaręczynowego, które noszę na środkowym palcu lewej ręki, ponieważ tak jest mi wygodniej.^^


Jestem bardzo odważna, nie tylko w poważnych sprawach ale również w takich błahostkach jak ubiór i  kolorowe zestawienia
 nie są mi obce. Jednak lubię kiedy wszystko do siebie pasuje i to jest zasadą, której przestrzeganie pozwala mi czuć się pewnie.
  W tym wypadku długo zastanawiałam się z czym zestawić tę piękną spódniczkę i mimo, że biel jest oczywista, to nie było to dla
 mnie takie proste. Spódnicę kupiłam dwa lata temu, a postanowiłam pokazać dopiero teraz. Materiał jest cienki, jednak nie na tyle aby
 nie można było założyć jej zimą. Stworzyłam więc zestaw zimowy, w połączeniu z  szarymi rajstopami, jasnoróżową dzianinową bluzką 
i białym, rozpinanym sweterkiem oraz sportowymi, białymi butami na wysokiej, płaskiej podeszwie. Ten zestaw można zobaczyć na
 moim profilowym zdjęciu fanpage'a  na Facebooku. Wersja letnia wymagała ode mnie dłuższej chwili zastanowienia, 
jednak zakup torebki sowy rozwiązał ten problem raz na zawsze. 


Sowa świetnie się tu komponuje i mimo, że jest zrobiona z filcu, nie przeszkadza mi to w noszeniu jej latem.
Zestawiając spódniczkę z sową, od razu wiedziałam, że na górę pójdzie najzwyklejszy biały top. Wybrałam wersję z 
guziczkami, gdyż ma ona w sobie coś z stylu "uczennicy" i kapitalnie komponuje się z resztą stroju. Do tego wszystkiego wygodne,
 landrynkowe tenisówki. I oto jestem. ^^ P.S. Greta Misiowiec była u fryzjera, słabo to tutaj widać ale jest ostrzyżona na lwa.

SKŁADNIKI: BLUZKA RIVER ISLAND SPÓDNICA M SPECJAL TOREBKA Z BAZARU TRZEWKI PRETY (Z LECLERCA)

Pozdrawiam, Jenovia Dżemson ^^

JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^


25 komentarzy:

  1. Przeslicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest świetna, taka inna :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nogiiii <3 jaka ty jesteś ładna przy tobie to wpadne kompleksy... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie. Letnia i zwiewna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże ale Ty jesteś piękna! A ta spódnica jest mega <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz. Przydałaby mi się taka bluzeczka , do wszystkiego pasuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie :D spódnica na pewno wyróżnia sie w tłumie ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam motyw sowy, więc zauroczyła mnie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka idealnie pasuje do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing candy look)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, a spódnica ma świetne kolory.
    Sama z chęcią bym w taką wskoczyła ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, zwiewnie i dziewczęco!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow wyglądasz przepięknie ! iz esta wi makijaz iw syztsko dla mnie na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz zdecydowanie cudowną figurę :O
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. Śuper stylizacja :) A torebka bomba! Uwielbiam sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie odważyła bym się na taką spódnicę ;)

    Obserwuję
    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow piękna opalenizna i słodki ten piesio tak usiadł z boczku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie, no wow ! :) Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)