poniedziałek, 19 września 2016

Ostatnia stylizacja ciążowa ^^




 

 Zapraszam do obejrzenia zdjęć z mojej ostatniej sesji ciążowej. 
12.09.2016, w poniedziałek, o godzinie 23:30 przyszedł na świat mój synek, Miłosz. 
Poród naturalny 2h! :p
Enjoy ! ^^









  



Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


30 komentarzy:

  1. zazdroszczę, że możesz nosić obcasy - dla mnie od razu po założeniu kręci się w głowie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, założyłam te buty tylko do zdjęć, a pomykam w balerinkach ^^

      Usuń
  2. Cudowna jak zawsze :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję i życzę szczęścia Miłoszowi i jego Rodzinie!
    Stylizacje są śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci z brzuszkiem i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)

    Gratuluje i zdrówka dla dzidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze podziwiam za ten urok i szyk podczas ciaży :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje kochana :) dużo zdrówka dla Ciebie i Miłosza :* stylizacja jest piękna, a teraz życzę ci dużo przespanych nocy :) ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, tak delikatnie i zwiewnie :) Gratulacje i zdrówka dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz i gratulacje! Aż zazdroszczę tak szybkiego porodu, mnie czeka w styczniu i mam miliony myśli na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się! C ma być, to będzie! Wszystko jest zapisane w gwiazdach! ^^

      Usuń
  10. Ostatnia i najpiękniejsza sesja :) gratuluję i Tobie i Miłoszowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądałaś:)
    gratuluję Synka i powiem szczerze że zazdroszczę, ja moje starsze rodziłam baaaaaardzo długo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie! <3 Jestem zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja kochana, gratuluję synka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciąża Ci służyła! Gratuluję zdrowego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! wyglądasz rewelacyjnie, a torebką jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję i zazdroszczę tak szybkiego porodu ;) ja bujałam się dwie doby, a na koniec ciąży mogłam tylko marzyć o takim wyglądzie jak Ty się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz prześlicznie, świetna stylizacja. I gratuluję synka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka! Gratulacje. :D
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz! Piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) Gratuluję :)
    Pozdrawiam :) Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)