wtorek, 18 października 2016

Sukienki z dresslily.com

 Zanim przejdę do prezentacji sukienek, wspomnę o tym, że udało
mi się nabyć bardzo realistyczną perukę,w stylu  Kylie Jenner.
 Zapraszam, do przyjrzenia się jej bliżej na stronie

 KLIK


Niedawno otrzymałam paczkę z produktami ze strony  


Wybrałam sobie dwie urocze sukienki, jedną miętowa,
 a drugą w kolorze cytrynowej żółci. 


Sukienki, które zamówiłam to rozmiar S i muszę od razu powiedzieć, że rozmiarówka jest nieco zawyżona. Prezentowane sukienki uszyte są z nierozciągliwego materiału, dlatego kiedy się zdecydujecie na zakup, warto zjechać niżej i zapoznać się z tabelą rozmiarów. 
Wybrany przeze mnie towar cechuje przede wszystkim wysoka jakość materiału i przepiękne, czyste kolory.Odsyłam do linków poniżej, ponieważ stylistyka zdjęć  nawiązuje do vintage, dlatego barwy są pożółkłe i przekłamane (zgodnie z zamysłem).^^







ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO OBEJRZENIA NAJNOWSZEGO VLOGA
na którym między innymi pokazuję jak poprawnie prasować takie kontrafałdy.


i jeszcze strona z kodami promocyjnymi^^

Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


28 komentarzy:

  1. obie sukienki są śliczne, pastelowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, pomagam - 16,00$, 13,25$, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci boku! Wiesz, że Ty też możesz zawsze na mnie liczyć!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Włosy wyglądają jak prawdziwe, grube azjatyckie. Nie wiem natomiast jak użytkowanie na nią wpłynie i po jakim czasie się zmechaci, jak każda peruka czy to droga czy tania. Mam taką różową już od kilku lat i dość szybko się zmechaciła (ale ja nosiłam ją w zimie zamiast czapki i też często ją prałam)ale włosy w tej niebieskiej są grubsze i bardziej śliskie, więc wydaje mi się że powinna posłużyć dość zadowalająco jak na towar za 13 dolarów.^^

      Usuń
  4. bardzo ładne sukienki :) ogólnie nie przepadam za żółtym kolorem ale ta wygląda wyjątkowo korzystnie :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę peruka niczym pożyczona od Kylie Jenner ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kiecki! poklikałam wszystko równiez obserwuje i mam nadziej, ze nie bedzie to obseracja na 2-3 dni bo fajnie piszesz!:D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/glam-z-sammy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obie mają świetne kolorki :) Powiem ci że szybciutko wróciłaś do formy :) naprawdę ładnie wyglądasz :) a Jak Synek się czuje? rośnie zdrowo :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Miłosz rośnie i coraz więcej je (mleko modyfikowane, bo ja muszę brać leki i niestety nie mogę karmić) Rzeczywiście szybko do siebie wróciłam ale na tym nie poprzestanę, bo mam zamiar wyrzeźbić sobie śliczny brzuszek ^^

      Usuń
  9. Śliczne sukienki i ślicznie w nich wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful post!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio zamówiłam sobie perukę... jestem strasznie ciekawa jaka będzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Brałabym miętową, ale dla Ciebie obie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ;) Ta żółta bardzo mi się podoba ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukieneczki są urocze :) Chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpadła mi w oko wersja miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeslicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)