poniedziałek, 28 listopada 2016

Niemowlęcy kostium Mistrza Yody z rosegal.com





 Kolejny już raz współpracuję ze sklepem internetowym  rosegal.com i muszę przyznać, że jestem 
z tej współpracy zadowolona. Produkty wybieram sama i za każdym razem jestem mile zaskoczona ich jakością. 
Tym razem skusiłam się na kostium Mistrza Yody dla niemowlęcia. Mój synek ma w tym momencie
 dwa i pół miesiąca i pomyślałam, że fajnie by było zrobić mu jakąś porządniejszą sesyjkę.
 I oto jest:


 Produkty wyprodukowane są w Chinach, natomiast przesyłka przychodzi dość szybko, a to dlatego,
 że firma posiada swoje magazyny w Europie. Przesyłka z rosegal.com, przywędrowała do mnie
 w takim samym tempie jak krajowa paczka ekonomiczna, nadana przez Pocztę Polską.

 KLIK


SERDECZNIE POLECAM !


        PROSZĘ O KLIKNIĘCIE W LINK ! ^^
        za każde kliknięcie bardzo dziękuję! ^^

Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


12 komentarzy:

  1. Widziałam to wczoraj i aż mi się zachciało macierzyństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurka! :D genialny strój :D
    wszystkiego dobrego dla małego Yody! :) jest przesłodki! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Maluszek wygląda uroczo w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny dla maluszka, pomagam - 6,85$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam juz okazje miec od nich 3-4 paczke i jestem ogromnie zadowolona <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czad- przeuroczo wygląda w tym wdzianku Twoje maleństwo <3
    najważniejsze, że wspolpraca Ci odpowiada i jesteś z niej zadowolona :)

    6,85$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodkie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)