poniedziałek, 19 grudnia 2016

Pomysły na prezent z dresslily.com


CUDOWNI !^^
Dziś mam Wam do pokazania itemy z dresslily.com, które okazują się przodującym petentem jako prezent świąteczny!^^


PORTFEL - klasa i pragmatyzm. Taki prezent przypadnie do gustu każdemu, kto ceni sobie wygodę i bezpieczeństwo. Jest niewielki, dzięki czemu z powodzeniem rozgości się w każdej torebce. Można sprezentować go mężczyźnie, jeżeli posiada niesztampowy gust. Produkt jest porządnie wykonany i powinien długo służyć właścicielowi. Na stronie do wyboru wiele różnych modeli.



GRZECHOTKA - To przedni prezent dla dzieci ale nie tylko. Grzechotka wydaje bardzo przyjemny, wyskoki i niezbyt głośny dźwięk. Można ją podarować osobie, która tworzy muzykę eksperymentalną albo komuś, kto preferuje relaksację w etnicznym stylu. Ja zamówiłam ją dla dwuletniej córeczki, często z niej korzystamy podczas wspólnego śpiewania.






CUDOWNI, PROSZĘ WAS O KLIKNIĘCIE W LINKI !

Za każde kliknięcie bardzo dziękuję!^^


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

20 komentarzy:

  1. W zeszłym roku dostałam portfel od siostry. Ten jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel bardzo fajny i taki inny, podoba mi się!

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe rzeczy :)
    poklikane :) mam nadzieję, że choć odrobinę pomogłam :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ślicznych portfeli na tej stronie, aż bym sobie jakiś zakupiła :) Ten co pokazałaś ma przeładny kolorek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel cudowny, sama z chęcią bym taki "dostała" :D
    Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obraziłabym się, gdybym dostała portfel na prezent. Mój obecny jest już podniszczony, a przydałby mi się nowy :) Nawet dziś szukałam stacjonarnie, ale nic nie wpadło mi w oko.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Portfel bardzo mi się podoba ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na ten post, bo szukałam jakiegoś ślicznego na prezent, a tu takie cudo. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Również kiedyś zamówiłam janczary dla synka i to był dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że to się tak nazywa! ^^

      Usuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)