niedziela, 22 stycznia 2017

Banggood: Torebka w kształcie babeczki i urocze kolczyki^^


 Witam Was serdecznie!
 Ostatnimi czasy moda zwróciła się w moją stronę, a ja korzystam z tego jak tylko mogę. Od zawsze pociągał mnie ekscentryzm  i przez lata ukształtowałam swój własny, osobliwy styl. Ciężko mi jednolicie określić, która z dekad XX wieku wpłynęła na mnie najmocniej, kocham lata 50'te za cukierkowe kolory, 60'te za modsów i kolorowe rajstopy (i oczywiście mini^^), a 70'te za brokat oraz szał na punkcie Kosmosu i podróży w czasie.^^



 W ramach współpracy ze sklepem internetowym Banggood, zamówiłam sobie prześliczną torebkę w kształcie babeczki oraz kolczyki w kolorze złotym. Torebka sprawdzi się doskonale, zarówno jako dominujący akcent ubioru dziennego, jak również wieczorowego (o ile nie jest to przyjęcie bardzo wytworne, gdzie obowiązuje strój formalny - panowie zakładają smokingi, a panie diamenty.). Torebka jest bardzo porządnie wykonana. Na stronie sklepu zdjęcia z każdej strony - KLIK 

 Do torebki dobrałam urocze sztyfty z diamentowymi serduszkami. Prezentują się bardzo efektownie, a ich nasuwki dobrze się trzymają, nie zsuwają się. To istotne, bo z tym jest ciągle problem, na pewno to znacie.^^ Przesyłka dotarła dość szybko, trwało to około tygodnia. Chętnie przedłużę tę współpracę, bo jestem bardzo zadowolona z produktów. W swoim asortymencie posiadają również inne ciekawe torebki i co najistotniejsze - w tym sklepie możecie znaleźć dosłownie W S Z Y S T K O
Serdecznie polecam!^^



LADIES & GENTLEMEN 
Bardzo proszę o poklikanie:

INSTAGRAM:



Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

53 komentarze:

  1. Słodka jest ta torebka :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest naprawdę przeurocza! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, pokochałam tą torebkę :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentujesz się bardzo ładnie :P niby klasyczna sukienka, ale ta torebka dodaje oryginalności całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka rzeczywiście urocza! Nie raz widziałyśmy ją na tej stronce, jednak nigdy nie możemy się zdecydować ^^ Poklikane: 2.12, 11.61 Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka, bardzo fajny pomysł:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna torebeczka, jeszcze takiej nie widziałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest niesamowita <3 Chce taką!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale taniutka ta torebka i jaka urocza :) Oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta torebka ale ja raczej nie chodziłabym w niej .

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka cudna,taki zabawny akcent moze dopelnic kazda stylizacje,super.

    OdpowiedzUsuń
  12. o JAKA UROCZA TOREBUNIA, PEWNIE ROBIŁA SZAŁ! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/luksusowy-zegarek.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój klimat, ale i tak jest słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz, a torebka jest przeurocza- taka wisienka na torcie <3
    gra pierwsze skrzypce i to chyba wlaśnie chodzilo <3

    48,05zl, 8,77$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam już tę torebkę - genialna jest !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest świetna, ale najbardziej podoba mi się jak cudnie nawiązałaś do niej chustką, zawiązaną trochę po harcersku, nie dowidzę co tam na niej jest naszyte, chyba serce?, cudnie dopracowany cały look :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na niej motywy kwiatowe ale muszę Ci powiedzieć że też byłam mile zaskoczona jak zobaczyłam się w lustrze, bo wiedziałam że kolorystycznie to strzał w dziesiątkę ale nie spodziewałam się, że fragment tego motywu wyda się tak zbliżony do kształtu torebki!^^
      Pozdrawiam!^^

      Usuń
  17. Przepiękna torebka !:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest ta torebka, nigdy takiej nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna torebka i oczywiście nie moge nie wspomnieć o butach, cudne są :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ!!! <3 TOREBKA PRZEPIĘKNA!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka świetnie komponuje się z tą chustką, całość super!
    klik: 48.11 zł i 8.79 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do sesji zdjęciowych super, na co dzień nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna ta torebka! <3
    Obserwuje Twojego bloga :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebeczka słodziak! Uwielbiam takie rzeczy<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebeczka mnie zachwyciła, jest prze słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna torebka, zakochałam się! <3
    Poklikałam.
    Mój blog - zerkniesz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Przy takiej torebce nie sposób przejść obojętnie! Kolczyki także robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza torebka. Fajnie sprawdzi się jako dodatek do lekkich, wiosennych stylizacji ;)

    Zapraszam do siebie, nowy post

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska torebka! :D

    http://frankybronky.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Franky Bronky

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi sie takie torebki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)