poniedziałek, 9 stycznia 2017

Gadżety urodowe z Dresslily.com i Rosegal.com











 TO PRAWDA!

 Odkąd ręczniczek przywędrował do mnie w paczce z rosegal.com, używam go po każdym myciu włosów. Wykonany, ze specjalnego, oddychającego materiału - absorbuje wodę i pozwala jej odparować. Moje włosy są bardzo długie i dość gęste, więc po godzinie spędzonej w ręczniczku nie są do końca suche ale jest to dużo lepsza opcja niż zwykły ręcznik, przede wszystkim ze względu na wygodę. Jest on dużo lżejszy od zwykłego, bawełnianego ręcznika, dzięki czemu w ogóle nie czuję, że mam coś na głowie. Kark jest odciążony, a ja mogę od razu zabierać się za makijaż! Drugim krokiem jest zmiana ręczniczka na niesamowicie wygodną opaskę, wykonaną z bardzo miłego w dotyku, pluszowego materiału. Dostałam ją w paczce z dresslily.com. Używam jej gdy moje włosy są już podeschnięte ale nie do końca suche lub bez uprzedniego ich mycia - do wykonania makijażu. Opaska jest bardzo wygodna i dokładnie dopasowuje się do kształtu głowy. 




 DZIEWCZYNY !
PROSZĘ O POKLIKANIE: 





Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, MUZYKĄ WSPÓŁCZESNĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

34 komentarze:

  1. Pędzlek dobry do rozświetlacza tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki cudowny post :O Rewelacja!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat wachlarzykowego pędzla używam do rozświetlacza filmik obejrzany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ręczniczek do włosów, który pochłania wodę i włoski ładnie schną oddychając. Jest świetny, ale jakiej jest firmy to nie mam pojęcia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszysciutko poklikane
    Ten ręcznik super sprawa, nie wiedziałam, że taki istnieje :D
    świetny styl postu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też przydałby się taki ręcznik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sobie zamówi taki ręcznik na włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba produkty by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super sprawa :) nawet nie wiedziałam, że istnieje taka ciekawa alternatywa dla zwykłego ręcznika ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy wybrałaś ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia i prezentacja produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super przedstawienie gadżetów :D

    https://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ręcznik bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeej, opaska jest przeurocza! A Na taki pędzl poluję od dłuższego czasu ^^ Buziaki:* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna ta opaska z uszami królika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten ręczniczek to bardzo przydatny gadżet. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie osoby, ktore testuja rzeczy zakupione w internacie: D ja mam przykre wspomnienia ze sklepami internetowymi.
    Ten reczniczek moglby sie przydac. Juz mnie denerwuje ta ciężka warstwa włókna na mojej glowie po umyciu wlosow.

    Pozdrawiam zapraszam do mnie.
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak słodko to wygląda! Super gadżet! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I loved your received ones.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ręczniczki absorbujące wodę są prześwietne! Zwłaszcza dla gęstych włosów właśnie, ułatwiają schnięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten wachlarzowy pędzelek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taki ręczniczek i baaaardzo sobie go chwalę! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki ręczniczek by mi się przydał :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już od dawna chcę taki ręcznik! :) Muszę w końcu kupić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taki ręcznik i jest naprawdę fajny

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten ręcznik wydaję się być naprawdę fajny:) Muszę zaopatrzyć się w taki pędzelek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)