środa, 1 lutego 2017

Najmodniejsze zestawy dla najpiękniejszych kobiet!




 
KOLCZYKI PUSZKI - KLIK


 TOREBKA BABECZKA - KLIK
ZŁOTE KOLCZYKI - KLIK

KOLCZYKI MOTYLKI - KLIK
 CZARNA TOREBKA  - KLIK





 
Przypominam o K O N K U R S I E, który nadal trwa!
Do wygrania buty z powyższego zdjęcia w rozmiarze 38.
Z A S A D Y  S Ą   P R O S T E
Znajdziecie je na samym dole TEGO posta!
 Powodzenia!^^



Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^




48 komentarzy:

  1. pierwszy zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawy :) Najbardziej do gutu przypadł mi 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna torebka jest świetna :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne czarne buty w pierwszym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No zestawy sa naprawde boskie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta biała sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowa spódnica i biała sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że buty rozmiar 38 ja mam 35-36 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni zestaw najbardziej przypadł do gustu! Różowych fluffy kolczyków nie zalozylabym, złota nie lubię :/ ale ta czarna torebka, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw cudny!A buty do wygrania kozackie :-D Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawy, kliknięte - będę wdzięczna za to samo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje :) Dla mnie zdecydowanie czarny :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni zestaw najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny odcień różu na pierwszym kolażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie zastawy cudne, w kolorach, które lubię:) Ale najchętniej założyłabym ostatni! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Futerko z ostatniego zestawu jest świetne :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W pierwszym zestawie się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zestawy, wszystkie w sumie są ładne :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie mi się podoba zestaw numer 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestawy,a pierwszy najbardziej mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo, kiedys mi sie bardzo podobaly takie kroje spodnic, a teraz... w zadna nie wejde :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zestawy! Torebka w kształcie babeczki jest śliczna :) najbardziej podoba mi się zestaw 3! :*
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugi zestaw skradł moje serce! Klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeci zestaw jest fantastyczny, cudne futerko, torebka i spodnie, dla mnie to ideał :) Pozostałe dwa też piękne bo pastelowo różowe i niezwykle kobiece :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę Flowerbomb, bardzo lubię te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka babeczka - kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. TRZECI zestawik niczego sobie, futerko bardzomi sié podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja stety-niestety nie chodzę w szpilkach, natomiast uwielbiam ołówkowe spódnice ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej ale sie rozmarzylam :))) kazdy zestaw jest dla mnie ok :))) ale poniewaz mam teraz zapotrzebowanie na sukienki to 2 zestaw jest moim faworytem :)))) super post,dzieki :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w pierwszym zestawie :) spódnica skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudne zestawy ! Wszystkie trafiły w me gusta !

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne są te kolczyki puszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystko mi przypadlo do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio bardzo polubiłam kolor różowy w różnych odcieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Różowa spódnica i puchate kolczyki - cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  36. Babeczka jest świetna, chyba się za taka rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne buty ! :) Polubione :) Miłego dnia :*:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zestawy! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie zestawy bardzo fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwszy zestaw jest fantastyczny
    obseruje

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)