czwartek, 23 lutego 2017

YOINS: Wiosenne zestawy na każdą okazję!^^

 WITAJCIE!^^
 Zbliża się wiosna - należy zaopatrzyć się w choćby kilka nowych elementów garderoby! Dlatego dziś mam dla Was zestawy, które stworzyłam przy współpracy ze sklepem internetowym YOINS. Jak zapewne większość z Was już wie, jestem na bieżąco z pokazami mody w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie, czy Mediolanie i obecne trendy rekomendowane przez największych kreatorów mody, były moim priorytetem. Zestawy typowo codzienne,  sprawdzą się na różne okazje: spotkanie z koleżankami, zakupy, wypad na miasto, czy randka!  Który zestaw bardziej Wam się podoba? Będę bardzo wdzięczna za poklikanie w linki!^^


 1. KLIK          2. KLIK          3. KLIK         4. KLIK         5. KLIK 

 
 1. KLIK          2. KLIK          3. KLIK         4. KLIK         5. KLIK  







Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


63 komentarze:

  1. Piękna sukienka - czerń i biel. :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy- wszystkie :) błękitne balerinki są takie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, zwłaszcza ta błękitna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi zestaw idealny na wiosnę. :)

    Co powiesz na wspólna obserwację? :))
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie zestawienie cudne i klikłam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka z drugiej stylizacji jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno biała sukienka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy zestaw jest perfekcyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrazeniem zestawu drugiego :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piękne zestawy! Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej spodobał mi się drugi zestaw :)
    Wiązane balerinki są świetne!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, właśnie nie długo zamierzam się wybrać na wiosenne zakupy :)
    Śliczniutkie rzeczy wybrałaś! YOINS ma piękne ubrania :)
    Również obserwuję ^^
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ten drugi zestaw <3 babyblue
    Dziekuje za komentarz i obserwuje :*
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te rzeczy, szczególnie z drugiego kolażu :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pudrowe kolory, więc dla mnie zestaw numer 2:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I follow you
    thank you for your follow Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby w pierwszej stylizacjii były spodnie, to zdecydowanie byłoby cos dla mnie hhiih :) Dzięki za odwiedzinki :*:*:* Poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe ubrania. Sklepu nie kojarzyłam wcześniej :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne rzeczy wybrałaś kochana <3 poklikane troszkę 37.95$, 27.95$, 17.95$, 3.95$

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super zestawy<3 poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 159,30; 117,32; 75,35; 16,58; 192,88; 58,56; 16,58; 41,77; 150,90; 134,11 :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zestawy! :) poklikane i zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful blog :)
    Follow you on GFC ! Follow back?
    xx
    Juli von Lebenlautundleise

    GEWINNSPIEL

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie podoba się bardziej zestaw numer 2 <3
    Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z zestawu nr 1 kurtka i buty świetne, a z dwójeczki sukieneczka mega, ale nie do mojej figury ;)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post, przyjemnie się czyta!

    Zapraszam również do mnie kochana! :)

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Niebieska sukienka skradla moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post, naprawdę świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza sukienka jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Drugi zestaw przypadł mi bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Połączenie czerni i bieli bardzo lubię :) Dzięki za wizyte u mnie, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarna torebka zdecydowane tak!!! Ja jednak muszę zaczekać na wiosnę jeszcze około 2 miesiące 😞😤

    OdpowiedzUsuń
  33. Oba zestawy bardzo mi się podobają <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten drugi zestaw. :) Poklikałam i obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rzeczy, drugi zestaw w moim stylu <3
    klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten pierwszy zestaw bardzo mi się podoba, a Yoins ma świetne rzeczy:)
    poklikane: 158.59; 116.80; 75.01; 16.51; 192.02; 58.29; 16.51; 41.58; 150.23; 133.51:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie pierwszy zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. drugi zestaw jak dla mnie idealny na wiosnę :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. very nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta czarno-biała sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Im cieplej tym bardziej lubię pastele :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Zestaw nr 2 - rewelacja :)

    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)