poniedziałek, 13 lutego 2017

YOSHOP - Inny pomysł na basen z piłeczkami | ball pool


 Witajcie!
Moja kolejna współpraca, to sklep internetowy YOSHOP.  Tym razem postanowiłam zamówić coś innego niż ubrania, a mianowicie zabawki dla moich dzieciaczków. Jako że sklep ma swoje magazyny w Europie, zamawiając cztery rzeczy wszystkie dostanę raczej osobno. Piszę raczej, bo być może dwie, na które jeszcze czekam zostaną wysłane z jednego miejsca - może być i tak. Jest możliwość śledzenia paczki ale ja nigdy tego nie robię. W każdym razie, jestem już w posiadaniu dwóch przedmiotów ale dziś pokarzę Wam  jeden z nich, na resztę musicie jeszcze poczekać, bo będą to zabawki dla Poli i mam w zamyśle przeznaczyć dla nich oddzielny post. Przedmiotem, który mam dziś do zaprezentowania jest basen na piłeczki.^^


  BASENIK - KLIK 

 Wymiary to 120cm średnicy i 38,5 cm wysokości. Kolorystyka baseniku jest bardzo uniwersalna, trzy kolory podstawowe + zieleń, to zestawienie bezpieczne dla obu płci. Psu też się podoba!^^ Jest bardzo lekki i wygodny, można go w mgnieniu oka złożyć na płasko do wielkości jednego boku i schować za mebel lub położyć na szafie. Materiał będzie błyskawicznie sechł po praniu. Piłeczki do basenu możecie dokupić na stronie.  



 
Materiał z którego basenik jest wykonany, nie przepuszcza powietrza, co jest bardzo istotne, ponieważ ja przeznaczyłam go do czegoś innego niż ball pool - używam go jako kojca dla mojego malucha, który powinien już zacząć się turlać, a potem pełzać, żeby w końcu nauczyć się raczkować. 

PLAC ZABAW DLA NIEMOWLĘCIA - OTO CO ZROBIŁAM Z BASENIKIEM:


Jak widać na załączonym zdjęciu, Miłosz jest zadowolony ! ^^





Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^


39 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :-)
    Maleństwo szczęśliwe i zadowolone, a to najważniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki basenik z piłeczkami to świetny pomysł na zabawę dla malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała to chciałam mieć taki basenik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoooj ile zabawy *-*



    http://allegiant997.blogspot.com/2017/02/od-dzis-juz-nic-nie-musze.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej fajne too :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki on już duży chłopak :) pięknie ci rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale czadowy basen! :D muszę pokazać mojej przyjaciółce, może sprawi swojemu bobasowi taki :D a dzieciątko masz przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do dzieci mi daleko, ale ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodki chłopczyk :) Widać, że jest bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, aż zazdroszczę :) duŻo szczĘŚcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki basen sprawdzi się i dla młodszego i starszego dziecka, więc super sprawa;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chłopczyk pewnie ma wielką frajdę! :) u mnie recenzja peelingu www.Luck-Happens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny pomysł. Mój synek też uwielbia zabawy w baseniku z piłeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. My wykorzystaliśmy ogromny plastikowy pojemnik z Ikea, też się fajnie spisywał :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Znamy te piłeczki. Sama radość dla najmłodszych. Mieliśmy do nich namiot, ale nie wytrzymał dwójki urwisów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!!! Muszę koniecznie też kupić to dla mojego dzidziusia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowe :) Śliczna dzidzia :*

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale on zadowolony - a to najważniejsze! :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetny pomysł! :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki basen dla malucha to fantastyczna sprawa:)
    Śliczny bobas:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Mój Antek jest już za duży ale pomyśle przy następnym :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowe i na pewno idealne dla takiego maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł - mega kolorowo oraz magicznie. :) Bobas jest z pwnością w siódmym niebie. :)

    PS Super blog - zostaję stałą bywalczynią. ;)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł. Kiedy zobaczyłam zdjęcie z dzieckiem wewnątrz basenika, ze zdziwienia podniosłam brwi. Gratuluję kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, z pewnością kiedyś sama go wykorzystam. Śliczny dzidziuś. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe rozwiązanie. Dziękuję za odwiedziny, ja również obserwuję. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna sprawa z takim basenikiem! Slodziak z Miłoszka :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)