niedziela, 26 marca 2017

YOSHOP: Kuchenny zestaw dla dziewczynki


 Witajcie,
 Oto przedstawiam Wam obiecaną, drugą część mojego zamówienia ze sklepu internetowego YOSHOP.
TUTAJ PIERWSZA. Na początku pokarzę Wam najprostrszą, lecz jakże uroczą z trzech zaprezentowanych dziś zabawek. Jest nią drewniany lód, złożony z trzech namagnesowanych modułów. Powiedzcie, czyż nie jest piękny? Na stronie znajdziecie również wersję czekoladową. Zobaczcie koniecznie!^^ KLIK

 KLIK


Kolejną frajdą dla małej dziewczynki, bądź też małego chłopca, jest wózek sklepowy! Dla córki zamówiłam wersję różową, jednak możliwy jest też wybór zabawki w kolorze błękitnym. Wózek bardzo łatwo się składa, nie potrzeba do tego żadnych narzędzi. W zestawie plastikowe owoce i warzywa, a także kilka pudełeczek z kartonu: mleko, kawa, ciastka itp. KLIK







 I w końcu najbardziej wypasiona rzecz, która również sprawiła mojej Poli ogromną radość! Kuchenka!!! Na stronie kolor nie pokrywa się z rzeczywistym. Jednak obawiam się, że moje zdjęcia również idealnie go nie odzwierciedlają, bo tu  z kolei zdaje się być fioletowy. Kuchenka jest różowa, w odcieniu chłodnego różu (jak z domku Barbie), natomiast górna jej część jak i półka, wpadają w odcienie fioletu. Zestaw jest przecudowny!


 KLIK




 Jest nawet malutki kranik!^^



 Dodatkowym bajerem jest opcja działająca wyłącznie na baterie (paluszki bezpośrednio pod część z palnikami) Wówczas odkręcając kurek palnik się świeci i słychać "skwierczący"dźwięk.
Ogromną radość sprawi dziecku już samo montowanie zabawek. Moja Pola ma dwa lata, dlatego wszystko zmontowałam sama, bo jest na taką zabawę jeszcze trochę za mała i tylko by mi pozjadała naklejki ale gdy zobaczyła kuchenkę w pełnej krasie,  była ZACHWYCONA!^^


BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI:

YOSHOP - KLIK
LÓD - KLIK
WÓZEK - KLIK
KUCHENKA - KLIK



 
 
Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

48 komentarzy:

  1. Jak byłam mała to marzyłam o takich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wózek i kuchenka bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Dziewczynki będą zachwycone :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam mała to zawsze marzyłam o takiej wypasionej kuchence, niestety nigdy się jej nie doczekałam :D Wszystko wygląda na bezpieczne i całkiem dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kuchenka jest rewelacyjna! jako dziecko marzyłam o takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudeńka! zawsze marzyłam o takich, gdy byłam dzieckiem :)
    klik $ 4.05 $ 8,88 $ 19,00

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kuchenka :) Moja siostra byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawki dla dziewczynki:) Klik: 4,05; 8,88; 19.00$:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zabaweczki, kuchenka fajowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zabawki ! Mała ma na pewno dużą frajdę :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zabawki, aż się chce wrócić do dziecięcych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla dziwczynki to jest niesamowite <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kuchnia jest genialna :)

    Jeśli masz ochotę to zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kuchenka, moja córka też uwielbia się bawić swoją kuchenką. Jest to jedna z zabawek, która z upływem czasu dalej jest na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Sikorka już za duza na taką kuchenkę ;) Teraz rządzi w kuchni :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym była dzieckiem to ucieszyłabym sie z takich rzeczy :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeglądałam ostatnio ofertę sklepu Yoshop i przyznam, że kilka rzeczy bardzo mi się spodobało :) Sama nie mam żadnych dzieci w rodzinie, ale zabawki prezentują się świetnie i na pewno przypadłyby do gustu wielu dziewczynkom :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kuchenka jest świetna :D sama bym się pobawiła albo zamówiła dziecku ale nie posiadam jeszcze ^^ poklikne w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak byłam dzieckiem zawsze marzyłam o takiej kuchence :D świetne zabawki. Wózek tez czadowy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne i ładne zabawki :) Dobrze że córka jest zadowolona :)
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak samo jak i inne dziewczyny - w dzieciństwie marzyłam o czymś takim!

    OdpowiedzUsuń
  22. aleeee słodkie, też bym się chętnie pobawiła :D poklikane $19.00 / $8.88 / $4.05 /

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie cierpię takich rzeczy! Na reklamach to zawsze tak fajnie wygląda, a w realu ledwo czegoś dotkniesz to wszystko inne się sypie tak jak w takich małych domkach dla lalek. Miejsca tyle i te rzeczy takie malutkie, że ręka ledwo się mieści :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kuchenka jest świetna :) Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale uroczy! :) poklikałam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kiedyś marzyłam o czymś takim :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, jak moja córcia podrośnie, to jej sprawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzenie z dzieciństwa ^^ Nawet w dorosłym wieku fajnie by było usiąść przy takim zestawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajowskie rzeczy! Aż sama bym sie pobawiła hhahah :) Poklikałam we wszystkie linki :* Mogę też prosić u siebie? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. ale suuper, ja też miałam podobną kuchenkę jak byłam mała! :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama bym chętnie coś takiego przygarnęła :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzenie każdej malutkiej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie kochane, gdybym była o 10 lat młodsza byłabym zakochana. Zawsze kochałam bawić się w sklep i dom, a takie akcesoria były niezbędne!

    pozdrawiam cieplutko
    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  34. moja chrześniaczka byłaby wniebowzięta!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla dziecka prawdziwy RARYTAS :-) Szczególnie kuchenka super...

    OdpowiedzUsuń
  36. ale słodko wygląda ten zestaw :-) Idealny dla małej dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze jako dziecko chciałam takie mieć :) teraz moge zafundować w przyszłości takie cuda córeczkom :) będe o nich pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  38. kuchenka śliczna i kiedyś marzenie nie jednej dziewczynki...pozdrawiam i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  39. suer :) ażzałuję, że w przyszłosci bede kupowac samochodziki...

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)