wtorek, 2 maja 2017

NEWCHIC WISHLIST

  
 Zapraszam do bliższego zapoznania się z produktami, pochodzącymi ze sklepu internetowego NEWCHIC!^^ Specjalnie dla Was wybrałam najmodniejsze i najbardziej wiosenne perełki, spośród całego asortymentu. Bardzo proszę o poklikanie w linki i banner. Z góry dziękuję!^^







 




 

   







 

















http://www.newchic.com/swimwear-4281/p-1034905.html?utm_source=Blog&utm_medium=61163&utm_content=2677







Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^



52 komentarze:

  1. różowa sukienka cudo :D


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :) Najbardziej podoba mi się róźowa torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna sukienka bomba i buciki wszystkie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobną, a wręcz identyczną sukienkę (tę różową/łososiową z koronką) mierzyłam w jednym z butików w galerii. A kosztowała bagatela 350 złotych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa sukienka wygrywa wszystko, cudowna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna jest super, mnie ceny wyświetlają się w zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wishlista, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy, tez bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Adidaski i pas <3
    ciekawy post już wiem gdzie nastepne zakupy zrobię:)
    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  11. nice post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda! Poklikane: zł64.55, zł54,29, zł72.53, zł105,062 itd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy wybrałaś, sukienka czarna super, szpileczki czarne, różowe trampki i torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w różowej sukience i torebce :D
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta czarna sukienka ;) 54,47 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy :) Najbardziej spodobała mi się ta czarna sukienka *.*
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna sukienka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko świetne, a najbardziej podobają mi się pas i czarna sukienka:)
    klik: 64.77; 54.47; 72.78; 105.42; 27.81; 115.52 itd:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Różowa sukienka najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  20. O, właśnie dzisiaj zaglądałam do tego sklepu! Mają przepiękny asortyment i chętnie bym się na coś od nich skusiła :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie rzeczy świetne:) Klik: 64,77; 54,47; 72,78; 105,42zł itd:*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy :) piękne sukienki i szpilki! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. poklikałam ;) ja zamówiłam u nich dekoracje do domu i jestem już bardzo ciekawa jakie będą ;) ale jeszcz e trochę muszę poczekać

    OdpowiedzUsuń
  24. Mają bardzo ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarna sukienka i różowe buty na się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarna sukeinka jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Znalazłam niestety tylko jedną rzecz dla siebie , czarne szpileczki z wiązaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne rzeczy, ta torebka w skorpiona jest urocza !

    OdpowiedzUsuń
  30. torebka w kształcie kraba-rewelacyjna:)^^
    świetny blog!
    co powiesz an wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa lista, nie znam tego sklepu, aż zaraz go obadam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebka z kwiatami jest śliczna!
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe rzeczy ten plecak musi byc mój

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarne buty i różowa torebka <3
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  36. Czarne szpileczki są obłędne!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)