piątek, 19 maja 2017

Paris Fashion Week: KENZO Ready to Wear Spring/ Summer 2017


Witajcie! Dziś pragnę zaprezentować Wam jedną z moich ulubionych kolekcji tego sezonu, jaką jest dzieło duetu: Humberto Leon i Carol Lim. Mowa oczywiście o kultowym, paryskim domu mody KENZO. Film godny poświęcenia 5 minut i 55 sekund, nie tylko przez wzgląd na elektryzujące kreacje i makijaże ale również z powodu nietypowej i dość kontrowersyjnej oprawy!^^


POKAZ MODY: KENZO SPRING/SUMMER 2017
 


 KILKA ZDJĘĆ Z POKAZU MODY: KENZO SPRING/SUMMER 2017













Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

27 komentarzy:

  1. Makijaż jak z filmu z przyszłości :D
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się on tak właśnie kojarzy!^^

      Usuń
  2. Poza makijażem to nic ciekawego tu nie było heheheh w tych stylizacjach :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę bardziej spektakularne pokazy, jednak istotą sprawy są kroje - sylwetka w kształcie litery T. Można się ubrać inaczej ale fajnie wiedzieć, że taki fason jest na topie!

      Usuń
  3. Makijaż świetny :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale obecna moda, pokazy itp kompletnie do mnie nie trafia. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że znalazłabyś coś dla siebie ale żeby do tego doszło, musiałabyś oglądać mnóstwo pokazów, a skoro Ci to nie sprawia przyjemności - nie ma sensu!^^

      Usuń
  5. jaki okropny ten makijaż, jakby je ktoś pobił :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ale rzeczywiście nie na każdej z powyższych buzi wygląda on dobrze.

      Usuń
  6. Te makijaże świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Denim !! Och uwielbiam to w kolekcjach :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pokazy mody to totalnie nie moja bajka :D nigdy nie odnajdywałam się w tym temacie zbyt dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak byłam pierwszy raz na żywo na takim pokazie mody. Gdy wyszła pierwsza modelka... przepadłam. Chyba nigdy wcześniej ani później nie przeżyłam takiego doznania.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Perfumy też mają dobre, chociaż nie zawsze trwałe.

      Usuń
  10. Nie do końca mój styl ;) Ale są bardzo kreatywni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne projekty :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia, na pierwszym zdjęciu taki ogromny kolczyk mocno przeciąża ucho :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może modelka sobie celowo rozpycha, żeby włożyć tunel i zgłosiła się na ochotniczkę!^^

      Usuń
  13. Wreszcie moda przestaje być dziwna, a zaczyna być naprawdę modna :) Podobają mi się stroje jak i makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kobieta znajdzie coś dla siebie!^^

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ale jednak najbardziej urzekła mnie oprawa... Ci ludzie ucharakteryzowani na rzeźby... KOSMOS!^^

      Usuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)