sobota, 29 lipca 2017

DEKORACJA WNĘTRZ: BAJECZNE ZASŁONY Z CURTAINMARKET ! ! !

 Witajcie! Dziś będzie o dekoracji wnętrz! A dokładniej okien, bo post sponsorowany jest przez firmę, zajmującą się właśnie tym - zasłonami!^^ Sklep nazywa się CURTAINMARKET i w swoich magazynach posiada przeogromny arsenał zasłon różnego kalibru! Wnętrze z taką dekoracją, wyglądać będzie bardzo elegancko i luksusowo! Spośród licznego asortymentu wybrałam dwa przykłady zasłon w totalnie odległym od siebie stylu.


ZDJĘCIA DETALI W PRZYBLIŻENIU NA STRONIE - KLIK

Z pewnością sami przyznacie, że ciężko stwierdzić która z opcji powieszenia tych zasłon byłaby ładniejsza. Osobiście lubię dużo światła, więc raczej na stałe pozostawiłabym je związane. Jest to jednak rzecz gustu, nasłonecznienia pomieszczenia oraz tego, jaki mamy widok za oknem.^^

 Druga propozycja, jaką dla Was wybrałam, jest zdecydowanie bardziej nowoczesna i osobiście postawiłabym właśnie na taką! Jej wzór przypomina motywy używane często we wzornictwie lat dwudziestych i trzydziestych, a dokładniej kultowego i nieśmiertelnego stylu art déco. Później tego typu wzory wykorzystywane były do dekoracji wnętrz w latach sześćdziesiątych. U W I E L B I A M !^^


WIĘCEJ ZDJĘĆ TEGO WZORU NA STRONIE - KLIK


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

41 komentarzy:

  1. Pierwsze są piękne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello,

    So amazing !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zasłony, te najładniejsze $36.99

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Te zasłony mnie szczerze zachwyciły - byłyby niesamowitą ozdobą dla gustownego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zasłony, szczególnie te drugie:)
    klik: 39.99$, 36.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Te pierwsze zasłony są bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również postawiłabym na tą drugą propozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie propozycje mi się bardzo podobają i ciężko byłoby mi wybrać.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ciężko było wybrać zdjęcia ze strony, tam są setki wzorów!^^

      Usuń
  9. U mnie w domu są same zasłony (w ramach dekoracji), więc zawsze stawiam na to, żeby były naprawdę ładne. Te pierwsze są przeurocze, ale bardziej pasowałyby do pokoju małej księżniczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się właśnie wydaje, że do pokoju córeczki idealne!^^

      Usuń
  10. Uwielbiam zasłony :) Od kilku lat nie ma w moim mieszkaniu firan. są tylko zasłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie ma firan, są tylko takie makarony + zasłony w pokoju córeczki!^^

      Usuń
  11. Cudownie wyglądają, moja mama by się z takich ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pewnie też, szczególnie z tych drugich!^^

      Usuń
  12. Pierwsze zasłonki są mega urocze :) Drugie są bardziej klasyczne :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam, że trafiłaś tym wpisem, bo od dawna nie mogę znaleźć ładnych zasłonek do pokoju, szukam takich idealnych i ciągle mi coś nie pasuje xd
    a jak zobaczyłam te pierwsze, fioletowe to takie wooow! przepiękne, w moim ulubionym kolorze ;)
    pozdrawiam ♥
    wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę ;)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
  14. +pytałaś się u mnie, na jakie studia się wybieram. Idę na psychologię w biznesie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy kierunek! Gratuluję raz jeszcze i życzę powodzenia!^^

      Usuń
  15. Ale piękne, podobają mi się bardziej te drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do salonu te drugie ale np do pokoju córci wybrałabym te fioletowe!^^

      Usuń
  16. Fajnie to wygląda ale jakoś nie przepadam za długimi zasłonami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest minus, bo na stronie nie widziałam krótkich ale wzory są takie piękne i niepopularne, że można sobie obciąć, a z nadmiaru materiału zrobić poszewki na poduszki!^^

      Usuń
  17. Zasłony są bajeczne, takie nietuzinkowe! Pięknie się prezentują, bez dwóch zdań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wynajmujemy mieszkanie ale jak będziemy urządzać własne, to na pewno zrobię zakupy na tej stronie!^^

      Usuń
  18. Znam tę strone! Mają super zasłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znałam ale cieszę się, że do mnie napisali, bo na pewno coś od nich kupię.

      Usuń
  19. Te pierwsze zasłony są przepiękne :) Niby proste, a ta "falbana" dodaje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają właśnie tej koronkowej falbance!^^

      Usuń
  20. Ten sklep to kopalnia inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow faktycznie jak z bajki ;D! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)