niedziela, 3 września 2017

KOLOROWA STYLIZACJA Z UROCZYM KURCZACZKIEM


 Cześć!^^  Lato się już powoli  kończy, a ja mam jeszcze kilka zestawów do zaprezentowania, dlatego spinam tyłeczek i skrupulatnie realizuję planowane sesje! O miejsce nigdy się nie martwię, zawsze coś się znajdzie. Wystarczy odrobina wyobraźni i kolorystyczne dopasowanie. W tle nie muszę mieć przecież pejzażu - czasem wystarczy kawałek pomazanej ściany.^^




 Jeżeli wydaje Wam się, że kojarzycie tę torebkę, to macie rację! Ona już była lecz nie w zestawie, a w pojedynkę - przy wpisie promującym NEWCHIC. Wtedy na sesję zdjęciową załapała się druga torebka, w kształcie zegara - TEN POSTKurczaczek jest przeuroczy ALE niestety ma kilka wad. Pierwszą z nich jest, a raczej może być to, że na zdjęciach ze strony jego kolor zdaje się być zdecydowanie bledszy. Drugi minus to format. Do kurczaczka niewiele się zmieści. W dniu, gdy robione były te zdjęcia, cały dobytek miałam w dużej torbie, powieszonej na wózku dziecięcym, natomiast kurczaczka wyjęłam jedynie do zdjęć. Myślałam o nim jak o torebce na wesele. Mam sukienkę w identycznym kolorze i niebawem zaprezentuję Wam to zestawienie, jednak po dłuższej chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że ledwo mieści mi się tam telefon, a co dopiero kosmetyczka... A przecież na weselu co jakiś czas wychodzi się do łazienki przypudrować nos. Czego wobec powyższego miałabym nie zabrać: szminki, czy puderniczki? Pędzla czy konturówki do ust? No nie, takie wyrzeczenie podczas wesela jest niedopuszczalne, więc kurczaczek pozostaje jedynie kurczaczkiem do zdjęć, albo za jakiś czas zostanie odziedziczony przez moją córeczkę, która w grudniu tego roku kończy już trzy lata... Ostatnim minusem tej słodkiej torebki jest jego zamknięcie. Niby takie, nazwijmy to portmonetkowe... No właśnie. Z portmonetki nic nie może wypaść, prawda? W przypadku kurczaczka jest dokładnie tak samo, nic się nie przeciśnie, nic nie wychyli się, ani nawet nie wyjrzy... A ja bardzo chciałabym, żeby mój kabelek od słuchawek się jednak przecisnął, bo nie będę słuchać muzyki z telefonu przy otwartej torebce... Używanie odtwarzacza mp3 również mi nie leży, bo tak lubię jeżdżąc autobusem, albo spacerując z psem słuchać sobie zupełnie nowej muzyki, której jeszcze nigdy nie słyszałam i dlatego niezbędny to tego jest mi właśnie telefon...



 Właściwie to taki trochę smutny post, pomimo tylu kolorów. Chociaż z drugiej strony, ile mamy w domu rzeczy, które po prsotu tam są, a wcale z nich nie korzystamy? Kurczaczek służy mi do zdjęć, rozwesela mnie i przypomina o tym, że nigdy w stu procentach nie dorosnę, bo taką mam osobowość. Wierzę w rzeczy, w które wierzyłam, gdy byłam dzieckiem i tak właśnie jawi mi się moja rzeczywistość. Mimo wielu różnych, a nawet bardzo poważnych i bolesnych doświadczeń mój pogląd na świat wygląda właśnie tak: Rzeczywistość, w którą wierzyłaś gdy byłaś dzieckiem, to ta która istnieje naprawdę. 


TOREBKA KURCZACZEK - KLIK
NEWCHIC - KLIK


...I JESZCZE ZAPRASZAM WAS NA VLOGA ^^ 


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

67 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywna stylizacja :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, czasem lubię się trochę powygłupiać!^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć odwagę, żeby się tak przyodziać!^^

      Usuń
  3. Świetna stylizacja kochana :) a myślałam, że tylko ja tak lubię róż haha ;) kliki $12.78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, ja to lubię aż za bardzo, o ile w ogóle jest to możliwe!^^

      Usuń
  4. Bardzo fajny, słodki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chyba nigdy całkiem nie dorosnę, ale to fajne, że patrzysz na świat w taki sposób, bo dzieci są przecież szczere i bezinteresowne:)
    W każdym bądź razie cudny kolorowy zestaw, torebka (47.64 zł) i pasek superowe, a Ty śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Róż rządził, rządzi i rządzić będzie! Jeszcze błękit kocham ale to zupełnie inny temat.

      Usuń
  7. Stylizacja bardzo radosna i kolorowa ;) A torebka mnie rozbroiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest! Tego dnia sesyjnego rano, gdy próbowałam sobie zrobić fotki sama na selfie sticku, jedna dziewczyna mnie zaczepiła żebym jej dała potrzymać tę torebkę. XD

      Usuń
  8. Cukierkowa stylizacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierkowa! Jeszcze mogłam sobie kupić lizaka. W sumie to nie wiem dlaczego nie miałam, bo często zdarza mi się mieć.^^

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Moja córka ciągle go pożycza i chce z nim spać.

      Usuń
  10. Uwielbiam , po prostu uwielbiam takie Kolory!! WYpisz wymaluj mój kolorwy sty . WYglądasz pięknie Kochana i ta stylizacj abardzo CI pasuje :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. zabawna stylizacja,jak słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że udało mi się nabyć spodnie i trampki w identycznym kolorze i z takiego samego materiału! Takie "zabiegi" wydłużają optycznie racice!^^ Zanim jeszcze dorwałam te buty, to spodnie w lumpeksie aż wołały do mnie z wieszaka! I chociaż to moja trzecia para różowych dżinsów, dobrze zrobiłam, bo teraz właśnie w nich chadzam najczęściej!^^

      Usuń
    2. *racice :D ja często odwiedzam lumpeksy :)

      Usuń
  12. bardzo wesoły ten kurczak :) szkoda, że rozczarował Cię nieco pod względem pojemności. Ale jako gadżet do stylizacji sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wyglądasz w różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Róż to mój kolor. Muszę dorwać kogoś kto widzi aury, bo mam podejrzenia co do tego jakiego koloru jest moja!^^

      Usuń
  14. Jak kolorowo, super! Torebeczka może i mało praktyczna, ale na pewno przyciąga uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to, to prawda! Właśnie to jedyny minus, który mnie nieco martwi, z kategorii życia społecznego.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Radość powinna być celem! Czyli, że został osiągnięty!^^

      Usuń
  16. Cukierkowa stylizacja <3

    Pozdrowiena from Germany
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ktoś tak napisał, ale masz rację!^^

      Usuń
  17. Jak słodko:D A myślałam, że ja lubię róż:D Ja sobie teraz zamówiłam Wicket bag, zobaczymy jaka pojemna będzie..:)

    (47.64)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pojemna by nie była, i tak wszyscy będą wiedzieli co w niej nosisz!^^

      Usuń
  18. Kochana wspaniale wyglądasz, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja u Ciebie też zawsze to robię!:*

      Usuń
  19. Taka kolorowa stylizacja to mi się bardzo podoba! Od razu robi się weselej w te deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaprosiłam i czekam na odezw i przyjęcie zaproszenia ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś uwielbiałam róż, teraz trochę mniej, ale na lato świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż przyznam że po przejściu kilku kilometrów w tych butach (bo to był taki dystansowy dzień) łydki bolały mnie i następnego dnia! 66

      Usuń
  22. Dodatki robią robotę!:) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią, chociaż bez nich też by było wesoło!^^

      Usuń
  23. Lubię takie kolorystyczne stylizacje :) Sama też staram się chodzić ubrana na kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam okres czerni i się zarzekałam, że w życiu nie założę już niczego kolorowego. Bo nie mogłam uwierzyć, że wróci mi nastrój XD

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Życie bywa słodkie momentami i takie zdjęcia przypominają mi o tym!^^

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. "mega" - jedno z moich ulubionych słówek, co chyba akurat nie świadczy o mnie zbyt dobrze! XD

      Usuń
  26. Cudownie kolorowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka to element stylizacji którego zupełnie się nie spodziewałam 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  28. bije różem, ale ładnie lubię ten odcień

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)