środa, 18 stycznia 2017

Zamówienie: Rosegal i Zaful ! KONKURS !


 Z gorącym sercem witam Was na moim blogu! Dziś mam dla Was kilka zdjęć, prezentujących moje zamówienie ze sklepu internetowego Zaful oraz Rosegal. Tym razem pokusiłam się na sportową torebkę oraz bomber jacket w formie bluzy. Celowo podkreślam, iż jest to rodzaj kurtki, nadający się raczej jako okrycie spodnie - w przypadku zimy i wierzchnie jedynie latem. Bluza nie posiada podszewki ani żadnego ocieplenia. Jest natomiast trafionym pomysłem w celu wkomponowania elementu o charakterze sportowym, a nawet, zważywszy na historię mody - rebelianckim.



  Coco Chanel, podkreślała, że elegancka kobieta powinna być zawsze krok za modą. Jeśli o mnie chodzi, to moja fascynacja ubiorem ma bardziej charakter kolekcjonerski. Nie wymieniam garderoby co roku ale każdy sezon, jest dla mnie dawką świeżych inspiracji. Na powyższych zdjęciach można zauważyć, że połączyłam ze sobą dwa style, lata siedemdziesiąte (fryzura, koszulka, torba) i osiemdziesiąte (bomberka, dżinsy, buty). Bez względu na to, w której z tych dwóch dekad bym się  znalazła, nie spotkałabym zaiste nikogo ubranego tak samo jak ja. Jest to bowiem inspiracja, nie odzwierciedlenie. Taka jest dokładnie różnica pomiędzy ubraniem, a przebraniem. 


KURTKA - KLIK
BUTY - KLIK



TORBA - KLIK


 KOLCZYKI SZTYFCIKI MOTYLKI - KLIK




 KOLCZYKI SZTYFCIKI PUSZKI - KLIK





! ! !    K O N K U R S    ! ! ! 

DO WYGRANIA TE OTO, PIĘKNE BUTY W ROZMIARZE 38.
 (ostatnia szansa bo buty na Rosegal są już wyprzedane!)
 
 ZASADY KONKURSU:

~ być publicznym obserwatorem tego bloga
~ polubić na facebooku mój fanpage TUTAJ
~ kliknąć w poniższe linki  i na facebooku napisać mi ceny (w wiadomości prywatnej) + 2 losy (czyli razem 3 losy dla jednej osoby, w puli)



LADIES & GENTLEMEN
proszę o poklikanie w linki:




 Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

45 komentarzy:

  1. ach te kocie buty! świetnie wyszło Ci to połączenie lat 70 i 80 :) stylowa z Ciebie kobieta :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i kolczyki są świetne! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie buty :)ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne masz buty i kurtkę:) szkoda, że nie mój rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne te buty :D niestety nie mój rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Bomberka bardzo mi się podoba:)
    Konkurs również super, nawet mój rozmiar, lecz niestety nie mój styl :/ Ale życzę wszystkim powodzenia!
    Poklikałam:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo ładna ;) Podoba mi się ta bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomberka świetna, ale w torebce to się zakochałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz śliczną buźkę!
    Poklikane, buty oszałamiające ! Super oryginalne i nosiłabym gdyby nie ich rozmiar... :(
    No nic życzę powodzenia wszystkim startującym! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te puszkowe kolczyki są tal urocze! Ale chyba bym takich nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mam rozmiar 40 ;// Fajne zamówienie:) obserwuję i z miłą chęcią będę czesto odwiedzać bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka i kolczyki świetne, bluza zresztą też :) Ale najbardziej podoba mi się Twoja fryzura, uwielbiam lata 70-te :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zamówienie, jednak powoli czuję się przytłoczona szałem na ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty<3 świetna stylizacja:) Po kilkałam w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Te buty są takie słodkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ty jesteś sliczna :) mając taką urodę możesz ubrać cokolwiek i będziesz wyglądać zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylowa i piękna kobieta z Ciebie. Super połączenie z butami. Bardzo ciekawy blog z przyjemnością będę zaglądać. Jakie Ty masz piękne włosy...ja moje staram się doprowadzić do przyzwoitych. Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wygladasz ,buty sa GENIALNE :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja - uwielbiam bomberki! Powodzenia innym w konkursie - niestety nie mój rozmiar. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty nie w moim guście (i rozmiarze :D)
    Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajne buty , niestety nie mój rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty- genialne :) Szkoda, że nie mój rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Stwierdziłam że jednak spróbuję je wygrać dla siostry .

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega buty i kolczyki, no rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa styluwa ale noszę większy rozmiar butów :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne buty, tylko niestety dla mnie za małe !
    Ty wyglądasz w całej stylizacji super :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja świetna!:) Bardzo podoba mi się torebka:) I oczywiście buty! Niestety mam większy rozmiar:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie mam FB, bo buty są czaderskie i w moim rozmiarze, a wyglądałabym w nich na szaloną Babcię, zwłaszcza na spacerze z wnusią.! Obserwuję i pozdrawiam cieplutko. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczy są świetne, życzę wszystkim biorącym udział w konkursie powodzenia.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śmiecheszkowe buty :D Jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja, świetnie wyglądasz kochana! Jakie urocze buciki ♥
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę włosów :) Wyglądają zdrowo :)
    Stylizacja klasa :)
    Szkoda że nie mój rozmiar.
    Nie mniej jednak również obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. życzę powodzenia biorącym udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się kurteczka ;) kurtki, buty, chyba wyprzedane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)