czwartek, 15 czerwca 2017

NEWCHIC: Torebka o kształcie zegara i inne ciekawe przedmioty


 Witajcie! Niedawno miałam okazję przedstawić Wam wishlistę produktów ze sklepu NEWCHIC. Kilka dni temu otrzymałam od nich paczkę i oto owoce naszej współpracy w postaci przepięknej stylizacji, do której stworzenia zainspirowała mnie niebanalna TOREBKA O KSZTAŁCIE ZEGARA. W swoim asortymencie sklep posiada spory wybór wszelkich elementów garderoby. Polecam gorąco - szczególnie torebki, gdyż warto wzbogacić swoją kolekcję o nietypowe i oryginalne dodatki, które ożywią i zindywidualizują nawet najprostszy strój. Poza tym liczba wyprodukowanych artykułów o danym wzorze jest ograniczona  i szkoda byłoby przegapić zakup tak ciekawego i ponadczasowego komponentu.








 Prezentowana tu torebka, imituje tarczę zegara. Wykonana jest z białej i czarnej skóry ekologicznej. Wskazówki oraz cyfry są wyhaftowane, natomiast tarczę dodatkowo zdobią dżety w odcieniu brudnego srebra. Ten sam stop metalu został zastosowany przy produkcji karabińczyków, dzięki którym pasek można odpiąć. Torebka jest bardzo ciekawa, dlatego długo  nie zastanawiałam się na jej wyborem. Myślę, że ten model powinien znaleźć się w szafie każdej kobiety, która nie boi się podkreślenia swojej indywidualności. Polecam go również miłośniczkom twórczości Salvadora Dali, mi właśnie z nim najbardziej się kojarzy.^^

 


 Oprócz  zegara, w paczce znalazł się również kurczaczek na łańcuszku - Czyż nie jest uroczy?^^ Już nie mogę się doczekać, kiedy połączę go z moją identyczną co do koloru i odcienia letnią sukieneczką!  Obowiązkowo, rzecz jasna, w zestawie z czarnymi szpilkami! XD Dostępne są różne kolory kurczaczków! Ostatnią rzeczą jaką wybrałam ze sklepu NEWCHIC, jest niewielki, pikowany portfelik. Na stronie możecie zobaczyć jak wygląda w środku. Jest rozkładany symetrycznie i posiada dwie przegródki na hajs oraz miejsca na karty i dokumenty na ściankach. Bardzo prosty i poręczny. Ciężko w nim też nabałaganić.^^




KOCHANI, PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI:  






Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

79 komentarzy:

  1. Torebunia swoim niecodziennym kształtem może uratować każdą najprostszą stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka bardzo oryginalna stylizacja też przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka. Ślicznie wyglądasx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna jest ta zegarkowa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka :) Śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaderska torebka! Z tą sukienką wygląda idealnie!:)
    świetne rzeczy, klik: 30.74 zł, 49.85 zł, 21.41 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo oryginalna torebka :) ale Twoja sukienka to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torebka:)
    Klik: 30,74; 49,85; 21,41; Newchic:)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka skradła moje serce *.* poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jacie! :D Ale przeurocze torby ^^ Z newchic również współpracujemy i przyszła już do nas pierwsza paczka od nich :) Super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka 'zegarowa' torebka to bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna torebeczka w kształcie zegara, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te torebki nie są w moim stylu :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. OOooo kurczę, ale boska jest ta torebka zegar <3
    sama dumnie bym nosiła- absolutnie wyróżnia się na tle torebek widzianych na ulicach,super na prawdę ! :)

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy, ale nie dla mnie - za stara jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam ojtam. Na kurczaka to i ja za stara ale zegar - myślę że dla każdej kobiety bez względu na wiek!^^

      Usuń
  16. Fajna ta torebka w kształcie zegara :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta torebka jest świetna ! mega oryginalna :* Kochana Dzięki za odwiedzinki , dałam Ci subka na youtube ( profil Szymka )

    OdpowiedzUsuń
  18. Po klikane ! Portfel mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka wyróżniająca się wśród masy zwykłych!

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka imitująca tarczę zegara -cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna ta zegarowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie ciekawe torebki wywołują u mnie wielki uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku ten kurczak jaki słodki :)
    Poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. torebki - zegarka jeszcze nie widziałam, ciekawa :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać, że zegarowa torebka bardzo mi się spodobała ^^ Pierwszy raz się z taką spotykam :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane!
    Całkiem ciekawe te torebki, kurczaczek najlepszy :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem fajna ta torebka z zegarem :) Nie można przejść obok niej obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalne te torebeczki! :)
    Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale ciekawy ma asortyment ;)
    Powodzenia i owocnej współpracy, poklikałam - 30,43; 49,35; 21,20.

    OdpowiedzUsuń
  30. Takiej torebki z kurczakiem bym nie ubrała, ale ta torebka z zegarem jest bardzo oryginalna i ciekawa. Masz rację,że często takie zwykłe, niezwykłe dodatki bardzo urozmaicają stylizację ;) Można ubrać te same sukienki, ale dobierając do tego odpowiednie dodatki, każda stylizacja będzie oryginalna ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka jest urocza, ale moja uwagę przykuła najbardziej sukienka, uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zegar bomba ale kurczaka też bym przygarnęła !

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak spojrzałam na dół co tam pisze i masz 2 dzieciaczków ?! wow ale figura ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam już dwójkę dzieci. Dzięki za komplement! ^^

      Usuń
  34. Torebeczki faktycznie ciekawe i urocze! Mysle, ze coreczka spokojnie bedzie mogla je odziedziczyc :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysłowość projektantów nie przestaje mnie zadziwiać. :) Ale tak, jak torebkę na wzór zegara jestem w stanie wyobrazić sobie na kobiecym ramieniu, tak kurczaka niekoniecznie - to znaczy nie mam pojęcia do czego on mógłby pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny zestaw będzie z kurczaczkiem!^^

      Usuń
  36. Nie wiem czy ktoś już to wspomniał ale przypomina mi ten zestaw Alicję w krainie czarów. :) Świetny efekt! :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio kusiła mnie podobna torebka ;) 20,87 złociszy, torebki, 48,59 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ta torebka-zegar :D JEszcze takiej nie widziałam :) Poklikałam Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebka - zegarek bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super sukienka !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ urocza torebka z zegarem! Nosiłabym z przyjemnością ;))

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)